|

گزارش نهایی مسمومیت دانش‌آموزان در اختیار رئیس مجلس قرار گرفت

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت شد تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند بعد از جمع آموری گزارش های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

گزارش نهایی مسمومیت دانش‌آموزان در اختیار رئیس مجلس قرار گرفت

به گزارش شبکه شرق، رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی‌شدن گزارش این کمیته و ارسال آن به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.

سیدحمیدرضا کاظمی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اتمام کار کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان، گفت: برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت شد تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند بعد از جمع آموری گزارش های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

وی گفت: با جمع آوری اطلاعات دستگاه های مربوطه مشخص شد در موضوع بدحالی و مسمومیت دانش آموزان عده ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب های بدبو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند، همچنین برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس و عده ای به دنبال اقدام کار کودکانه در زمینه مسمومیت دانش آموزان فعالیت کرده اند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس یادآورشد: در ادامه مشخص شد افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اسفند سال گذشته طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون بهداشت و درمان، امور داخلی کشور و شوراها، آموزش و تحقیقات و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان را صادر کرد.

در ادامه این دستور، کمیته حقیقت‌یاب با عضویت یحیی ابراهیمی و زهرا شیخی از کمیسیون بهداشت و درمان، روح الله متفکرآزاد و محمد وحیدی از کمیسیون آموزش و تحقیقات، سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و حسن همتی و جواد کریمی قدوسی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اسفند سال گذشته تشکیل شد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها