|

وزیر ارتباطات خبر داد: دیتاسنتر دوم برای پیام‌رسان‌های بومی در حال راه‌اندازی است/ ویدئو

​وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد که برای کاهش اختلال‌ها در پیام‌رسان‌های بومی آنها در حال راه‌اندازی دیتاسنتر دوم برای آنها هستند.

وزیر ارتباطات خبر داد: دیتاسنتر دوم برای پیام‌رسان‌های بومی در حال راه‌اندازی است/ ویدئو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد که برای کاهش اختلال‌ها در پیام‌رسان‌های بومی آنها در حال راه‌اندازی دیتاسنتر دوم برای آنها هستند. 

عیسی زارع‌پور در واکنش به اختلال‌ پیام‌رسان‌های بله و ایتا در ایام نوروز گفت: «اختلال امری طبیعی است، همین دیروز یک پیام‌رسان خارجی چند ساعت دچار اختلال شد. گاهی اوقات این اختلال‌ها طبیعی است، ولی ادامه آن پذیرفتنی نیست. تلاش ما این است که اختلال در این پیام‌رسان‌ها به حداقل برسد.»

 

او ادامه داد: «زیرساخت‌های این پیام‌رسان‌ها از طریق وزارت ارتباطات تامین می‌شود و تلاش ما این است که روز به روز کیفیت این پیام‌رسان‌ها و زیرساخت‌های آنها بهبود پیدا کند. همین حالا هم برای کاهش اختلال‌ها و تقویت زیرساخت پیام‌رسان‌های بومی، در حال راه‌اندازی دیتاسنتر دوم برای آنها هستیم.»

در ایام نوروز پیام‌رسان بله و ایتا بارها دچار اختلال شدند. هرچند بله در مورد این اختلال خود توضیحی نداد ولی ایتا در گفت‌وگو با صداوسیما دلیل اختلال این پیام‌رسان را مربوط به تجهیزات سخت‌افزاری دانست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها