|

اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد

تاکسی اینترنتی اسنپ گزینه « عجله دارم» را در هنگام درخواست تاکسی از بین گزینه‌های پیشنهادی خود حذف کرد.

اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد

تاکسی اینترنتی اسنپ گزینه « عجله دارم» را در هنگام درخواست تاکسی از بین گزینه‌های پیشنهادی خود حذف کرد. در حال حاضر هنگام درخواست تاکسی دیگر این گزینه به کاربر مسافر پیشنهاد داده نمی‌شود. در پیگیری «فن‌زی» از اسنپ، این شرکت حذف این گزینه را از پلتفرم خود تاکید کرد. همچنین تپسی هم به «فن‌زی» اعلام کرد هنوز در این مورد در حال مذاکره هستند و احتمالا ابتدای هفته جاری به روز‌رسانی در این خصوص اعلام می‌شود.

اواسط هفته جاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکسی‌های اینترنتی اتمام حجت کرده و گفته بود که باید گزینه عجله دارم را حذف کنند. او این گزینه را مصداق بارز گران‌فروشی دانسته بود. پیش از این هم محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرده بود که گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است. او در این مورد گفته بود: «کسی که این گزینه را انتخاب می‌کند، نه زودتر به مقصد رسانده می‌شود و نه امکان اضافه‌تری به مردم داده می‌‌شود.»

حذف گزینه عجله دارم به خواسته تعزیرات در حالی رخ می‌دهد که تقریبا یک ماه پیش امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد در شبکه X با نظر تعزیرات مخالفت کرده بود و گفته بود که گزینه «عجله دارم» به هیچ وجه تخلف نیست، اما نگران کردن سرمایه‌گذاران قطعا تخلف از سیاست اعلام دولت است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها