|

سخنگوی قوه‌قضائیه در مورد دستگیری مدیرعامل دیجی‌کالا: گریبان توهین‌کنندگان را رها نمی‌کنیم

سخنگوی قوه قضائیه در باره اعلام جرم دادستانی علیه دیجی‌کالا و اتفاق‌های اخیر علیه این شرکت گفته‌ است که توهین به مقدسات در هر جامعه‌ای مورد نکوهش قرار می‌گیرد و آنها گریبان توهین‌کنندگان را رها نمی‌کنند

سخنگوی قوه‌قضائیه در مورد دستگیری مدیرعامل دیجی‌کالا: گریبان توهین‌کنندگان را رها نمی‌کنیم

اواسط هفته جاری مدیرعامل دیجی‌کالا به دلیل فروش کالایی که اهانت به مقدسات خوانده شد شبانه دستگیر و در نهایت با قید وثیقه آزاد شد. حالا سخنگوی قوه قضائیه در باره اعلام جرم دادستانی علیه دیجی‌کالا و اتفاق‌های اخیر علیه این شرکت گفته‌ است که توهین به مقدسات در هر جامعه‌ای مورد نکوهش قرار می‌گیرد و آنها گریبان توهین‌کنندگان را رها نمی‌کنند. او همچنین خبر داد این پرونده در جریان است و اخبار بیشتر بعد از طی مراحل تحقیقات منتشر می‌شود.

براساس خبری که عصر ایران در این مورد منتشر کرده، مسعود ستایشی، سخنگوی قضائیه درباره اعلام جرم دادستانی علیه دیجی کالا گفت: «در ۲۳ بهمن سال جاری مدیرعامل این شرکت به اتهام توهین به مقدسات احضار و تفهیم اتهام و قرار قانونی از نوع وثیقه صادر شد. ایشان با تودیع وثیقه آزاد است و پرونده متشکله در مرحله تحقیقات مقدماتی است.» او ادامه داد: «توهین به مقدسات در هر جامعه‌ای به خصوص ایران اسلامی مورد نکوهش جامعه است‌. قوه قضاییه نیز براساس قانون و مطالبه عمومی موظف به رعایت و صیانت از ارزشهاست. توهین کنندگان به مقدسات متروک و منفور جامعه هستند و نمی شود در این زمینه شوخی کرد. جامعه با ابراز نفرت و انزجار جوابش را می‌دهد و ما گریبان توهین کنندگان را رها نمی‌کنیم.»

او تاکید کرد همه افراد جامعه موظف به رعایت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی هستند و قوه قضائیه اجازه هتک حرمت به مقدسات را نمی دهد. به گفته او در این پرونده پس از طی مراحل تحقیق حکم‌ متناسب از طریق محاکم صادر می‌شود.

 

 

 

منبع: عصر ایران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها