|

تعرفه برخی خدمات دفاتر پیشخوان دولت افزایش پیدا کرد

رگولاتوری در مصوبه‌ای جدید تعرفه بعضی از خدمات روستایی و دفاتر ئیشخوان دولت را افزایش داده است.

تعرفه برخی خدمات دفاتر پیشخوان دولت افزایش پیدا کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه جدید خود تعرفه برخی خدمات دفاتر پیشخوان دولت و خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی را تغییر داد. براساس آنچه در مصوبه رگولاتوری در این زمینه آمده این تغییر با توجه به افزایش هزینه‌های جاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و به پیشنهاد رگولاتوری اتفاق افتاده است. همچنین رگولاتوری تاکید کرده که یکی دیگر از دلایل این تغییر تعرفه، افزایش کیفیت ارائه خدمات در این دفاتر است و بر همین اساس تعرفه این چند خدمت به‌روز‌رسانی می‌شوند.

به گزارش «فن‌زی»، مصوبه جدید رگولاتوری در مورد تغییر برخی خدمات دفاتر پیشخوان دولت و خدمات ICT روستایی اواخر مهر ماه سال جاری به تصویب رسیده  و جایگزین مصوبه رگولاتوری در همین زمینه که مربوط به دی ماه سال 1399 است شده. به دلیل تاخیر در گرفتن تایید از ستاد تنظیم بازار این مصوبه با تاخیر به اجرا گذاشته شده است.

ict rostaii

طبق آنچه در مصوبه جدید آمده نزدیک به 10 سرویس در دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی با تعرفه جدید عرضه خواهند شد. در مصوبه جدید کمیسیون تاکید شده که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف است 6 ماه پس از اجرای این مصوبه گزارشی از نتایج اجرای آن به کمیسیون سازمان ارائه کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها