|

رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا / با ارزهای دیجیتال محبوب آمریکایی‌ها آشنا شوید!

در حالی‌که امروزه بیش از 20 هزار رمزارز وجود دارد، سرمایه‌گذاران تنها با تعداد معدودی از رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا تعامل دارند. برخی از ویژگی‌های مشترک آن‌ها شامل سازگاری با محبوب‌ترین صرافی‌های رمزنگاری، عملکرد جذاب و قیمت بسیار امیدوارکننده در آینده می‌شود.

رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا / با ارزهای دیجیتال محبوب آمریکایی‌ها آشنا شوید!

مروری بر بازار ارز دیجیتال در آمریکا

بازار ارزهای دیجیتال در آمریکا در سال‌های اخیر با افزایش پذیرش در بین کسب‌وکارهای مختلف رشد قابل توجهی داشته است. حجم تراکنش‌ها و ارزش ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه فزاینده به این شکل جایگزین ارز است.

از نظر مقررات، این کشور رویکرد محتاطانه‌ای را در قبال رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا اتخاذ کرده است و آژانس‌های فدرال و ایالتی مختلف اقداماتی را برای اطمینان از حمایت از مصرف‌کننده و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی مانند پولشویی و کلاهبرداری انجام می‌دهند. این چارچوب نظارتی به ارائه سطحی از اطمینان و ثبات در بازار ارز دیجیتال کمک کرده است.

اندازه بازار ارزهای دیجیتال در آمریکا قابل توجه است، با طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری شده که برای مقاصد مختلف مورد معامله و استفاده قرار می‌گیرند. بازار پویا و دائما در حال تحول است و اشخاص و فناوری‌های جدید وارد این فضا می‌شوند و به رشد آن دامن می‌زنند.

نگاهی دقیق‌تر به رمزارزهای پرطرفدار آمریکا

تخمین زده شده است که تا اواسط سال 2022، بیش از 51 درصد از جمعیت بزرگسال آمریکا یک ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند. هریک از این کریپتوها بررسی شده‌اند و عوامل محبوبیت فزاینده آن‌ها در بین سرمایه‌گذاران ارائه شده‌اند:

بیت کوین (BTC)

بیتکوین محبوب‌ترین و یکی از پرمعامله‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز رمزنگاری شده در آمریکا است. این محبوبیت را می‌توان به عوامل متعددی نسبت داد. از جمله قابلیت استفاده بیتکوین به‌عنوان یکی از رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا مطرح می‌شود و تعداد افراد و پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی (بیش از 22 درصد از جمعیت بزرگسال) که پرداخت‌های بیتکوین را می‌پذیرند به‌طور مداوم در حال افزایش بوده است.

sssss

آمریکا بزرگترین مزارع ماینینگ بیتکوین را در خود جای داده که 35 درصد از نرخ هش استخراج بیتکوین را تشکیل می‌دهد.

همچنین می‌توان آن را به توجه رسانه‌ها - شامل رسانه‌های دیجیتال - که BTC دریافت کرده اند نسبت داد. بیت‌کوین به‌ویژه در اوایل و اواخر سال 2021، به بالای 64000 دلار رسید.

 

اتریوم (ETH)

اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده محبوب در آمریکا به‌دلیل آینده بسیار امیدوارکننده‌ در بین سرمایه‌گذاران بلندمدت محبوبیت خاصی دارد. محبوبیت آن را باید به عواملی مانند ارتباط نزدیک آن با تمام فناوری‌های رمزنگاری پیشرو نسبت داد.

این‌ها عبارتند از متافورس‌هایی مانند Decentraland، میم‌کوین‌ها مانند Dogecoin، dApps، پروتکل‌های DeFi مانند Aave، DEX مانند Uniswap و NFTهایی مانند BAYC که همگی در شبکه اتریوم قرار دارند.

اتریوم همچنین به دلیل عملکرد فوق‌العاده قیمت گذشته خود در بین سرمایه‌گذاران کریپتو محبوبیت زیادی دارد – زمانی که در اواخر سال 2021 به اوج خود رسید، ROI آن از 163000% فراتر رفت. پیش‌بینی می‌شود تا پایان دهه، ETH 19000 درصد افزایش یابد و به بالای 190000 دلار برسد و سرمایه‌گذاران آینده‌دار زیادی را به خود جذب کند.

ریپل (XRP)

ریپل به‌عنوان یکی از رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا بر سرفصل‌های رسانه‌های اصلی و دیجیتال تسلط دارد. ریپل به‌دلیل جنجال‌هایی که توسط پرونده جاری SEC علیه آزمایشگاه‌های ریپل ایجاد شده است، در این جایگاه قرار می‌گیرد. همانگونه که اکثر تحلیلگران معتقد بودند، XRP با شانس بالایی برنده این پرونده شد. این امر باعث علاقه سرمایه‌گذاران زیادی به این سکه می‌شود.

قیمت توکن XRP در حال حاضر بیش از 70000٪ افزایش یافته است. با حرکت رو به جلو، تحلیلگران مطمئن هستند که Ripple این دستاوردها را در آینده تکرار خواهد کرد - به خصوص اگر در مقابل SEC برنده شود. برخی انتظار دارند که قیمت XRP تا 16000% + تا پایان دهه رشد کند و به بالای 50 دلار برسد.

لایت کوین (LTC)

مقبولیت لایت کوین به‌عنوان یک وسیله مبادله در سراسر کشور به‌طور پیوسته در حال افزایش است. در اواخر سال 2020، پی‌پال امکان خرید BTC، ETH، BCH و LTC را برای مشتریان فراهم کرد. این امر باعث بازگرداندن کانون توجه به لایت کوین شد و آن را به یکی از ارزهای دیجیتال پرمعامله در میان کاربران پی‌پال تبدیل کرد.

dddddddddd

 

یکی دیگر از دلایلی که لایت‌کوین در میان محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری‌شده قرار می‌گیرد، آینده امیدوارکننده آن است. انتظار می‌رود که LTC قیمت های اوج 400 دلاری خود را دوباره به دست آورد و تا پایان دهه 4000 درصد افزایش یابد.

بیتکوین کش (BCH)

مجموعه‌ای از عوامل به بیت‌کوین کش کمک کرده‌اند تا ارتباط خود را حفظ کند و به یکی از رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا تبدیل شود. زمانی که پی‌پال آن را در لیست مبادلات ارزهای دیجیتال قابل معامله در حساب‌های خود قرار داد، این امر باعث تقویت بیشتر آن شد. این رمز ارز، جایگزینی عالی برای بیت‌کوین در پرداخت‌های رمزنگاری شده است. مانند لایت کوین، BCH نیز به‌دلیل سرعت پردازش سریع تراکنش‌ها و کارمزدهای معاملاتی مقرون‌به‌صرفه، تا حد زیادی مورد علاقه قرار دارد.

این انتظار می‌رود که قیمت بیت‌کوین کش روند صعودی خود را حفظ کند - با افزایش تخمینی 7500% به بالای 9000 دلار تا پایان دهه.

Solana (SOL)

سولانا یکی از سریع‌ترین ارزهای دیجیتال در حال رشد درنظرگرفته می‌شود. قیمت توکن‌های SOL آن نیز اخیرا با نرخ‌های فوق‌العاده‌ای افزایش یافت؛ بیش از 130 هزار درصد در دو سال گذشته. سولانا سریع‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر، توسعه‌دهنده‌تر و پویاتر از سایر پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند از جمله اتریوم است.

کاردانو (ADA)

یکی از پرمعامله‌ترین رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا خواهد بود، زیرا کمتر از واقعیت ارزش‌گذاری‌شده درنظرگرفته می‌شود. هم تحلیل تکنیکی و هم بنیادی نشان می‌دهد که ارزش آن به شدت کم شده است. باید اشاره کرد که ADA هر زمان که بخواهد تصحیح قیمت را آغاز می‌کند.

ارز کاردانو این پتانسیل را دارد که از اتریوم به‌عنوان پرکاربردترین پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشی بگیرد. اما قبل از اینکه اتریوم را تغییر دهد، تحلیلگران مطمئن هستند که ADA تا پایان دهه که قیمت آن از 6000% عبور می‌کند، سبد سرمایه گذاران خود را بیش از 6000 درصد افزایش خواهد داد. این آینده بسیار امیدوار کننده نه تنها از محبوبیت آن خبر می‌دهد، بلکه تأیید می‌کند که چرا باید امروز ADA را خریداری کنید.

 

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاری‌ها در رمزارزهای پرطرفدار در آمریکا بسیار صعودی است، زیرا افراد و مؤسسات بیشتری به‌دنبال اثبات سرمایه‌گذاری‌های خود در آینده در برابر تورم و رکود اقتصادی در حال وقوع هستند. اما همه دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری‌های خوبی نیستند و این با افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های ارز دیجیتال پایدار و امیدوارکننده مشهود است.

سوالات نهایی

  1. آیا ارز دیجیتال در ایالات متحده قانونی است؟

بله، استفاده، خرید و داشتن ارز دیجیتال در ایالات متحده قانونی است.

  1. صرافی شماره 1 کریپتو در ایالات متحده چیست؟

کوین بیس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که بیش از 200 ارز دیجیتال را معامله می‌کند. با این‌حال، هزینه‌های آن می‌تواند گیج کننده و بالاتر از برخی از رقبا باشد.

  1. چگونه ارز دیجیتال در ایالات متحده معامله می‌شود؟

بهترین کارگزاری‌های رمزنگاری موجود در بازار آمریکا عبارتند از Coinbase، eToro و Gemini. هر سه این سرویس‌ها دارای یک رابط کاربری ساده و طیف گسترده‌ای از آلتکوین‌ها برای انتخاب هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها