|

تفاوت شت کوین و میم کوین و آلت کوین چیست؟ + لیست معروف ترین میم کوین ها

رمزارزها انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین آن‌ها شت کوین، میم کوین و آلت کوین هستند. هرکدام از این رمزارزها ویژگی و معایب خاصی دارند که باعث شده است در بین عده‌ای از کاربران محبوب باشند. اما امان از شت کوین‌‌ها که باعث از دست رفتن سرمایه بسیاری از افراد شده‌اند! شت کوین‌ها سر تا پا عیب هستند و به‌هیچ‌وجه برای ترید پیشنهاد نمی‌شوند. اما سوال اینجاست که چطور انواع کوین‌ها را شناسایی کرده و یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری پیدا کنیم؟ برای پیدا کردن کامل‌ترین پاسخ این سوال فقط کافی است به خواندن این مقاله ادامه دهید.

تفاوت شت کوین و میم کوین و آلت کوین چیست؟ + لیست معروف ترین میم کوین ها

بررسی انواع کوین‌ها؛ شت کوین، میم کوین و آلت کوین

 

کوین‌‌ها به 5 دسته آلت، استیبل، شت، پرایوسی و میم تقسیم می‌شوند. هرکدام از کوین‌ها با هدف خاصی به بازار عرضه شده‌اند به‌جز شت کوین‌ها. بین انواع کوین، پرطرفدارترین کوین‌هایی که هر روز در بازار کریپتو معامله می‌شوند، میم کوین و آلت کوین هستند. نحوه عملکرد هرکدام از کوین‌‌‌ها به شکل زیر است:

  • شت کوین: اگر به دنبال نابود کردن سرمایه خود هستید، روی شت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنید. شت‌کوین‌ها نوعی کوین هستند که از تیم توسعه‌دهنده آن‌‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست و وایت پیپر هم ندارند. سرمایه‌گذاری روی شت کوین بدترین تصمیمی است که یک تریدر می‌تواند بگیرد!

  • میم کوین: میم‌کوین‌ها نیز نوعی رمزارز هستند، اما به شکل متفاوتی رشد کرده‌اند و نام یک میم در فضای مجازی را دارند. ناگفته نماند افراد سرشناس و بزرگی مانند ایلان ماسک، حمایت ویژه‌ای نسبت به میم کوین‌ها داشته‌اند. برای مثال شیبا اینو و دوج هر دو توسط ایلان ماسک حمایت می‌شوند.

  • آلت کوین: بهترین و شناخته‌شده‌ترین نوع کوین، آلت کوین‌ها هستند.امنیت آلت کوین‌ها برای انجام پردازش‌ها و حفظ سند‌های مالکیت بسیار بالاست. آلت کوین‌ها معمولا با پشتوانه‌ای قوی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال، شرکت‌های معروف در حوزه کریپتو طراحی می‌شوند. 

حال با انواع میم‌کوین، شت کوین و آلت کوین آشنا شده‌اید؛ اما سوال تفاوت بین این ارزها است. هرکدام از رمزارزها خصوصیات خاصی دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب یا نامناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. در ادامه تفاوت میم‌کوین، شت کوین و آلت کوین‌ها را بررسی می‌کنیم. 

تفاوت شت کوین و میم کوین و آلت کوین؛ روی کدام کوین سرمایه گذاری کنیم؟

تفاوت‌ بین انواع کوین‌ها یکی از جذاب‌ترین مباحث همیشگی در دنیای کریپتو است. هرکدام از ارزها با هدف خاصی ساخته شده‌اند که خود این اهداف جای بحث بسیاری دارد. اما ما قصد داریم به تفاوت‌های بین ارزها بپردازیم که عاملی تاثیرگذار روی قیمت ارزها است. برای مثال قیمت دوج کوین که یک میم کوین است، با بسیاری از آلت کوین‌ها برابری می‌کند. 

امنیت؛ مهم‌ترین تفاوت بین انواع کوین‌ها

آلت کوین‌ها، میم‌کوین‌ها و شت کوین‌ها همه بر پایه بلاکچین ساخته شده‌اند، اما به این معنا نیست که همه آنها امنیت بالایی دارند. معمولا تیم توسعه دهنده آلت کوین‌ها مانند بیت کوین داخل وایت پیپر مخصوص کوین، بخشی را به امنیت اختصاص داده‌اند. در این بخش توضیح داده شده است که چطور امنیت کاربران حفظ خواهد شد. 

میم کوین‌ها مانند بیبی دوج نیز امنیت نسبتا بالایی دارند و تراکنش‌های آن‌ها در معرض خطر هک قرار ندارد. اما شت کوین‌ها مانند سیف مون، تضمین از دست دادن اطلاعات را به شما می‌دهند. امنیت این مدل از کوین‌ها نامشخص است و در مورد نحوه پردازش تراکنش‌ها نیز اطلاعات خاصی در دسترس نیست! 

5

اصلی‌ترین تفاوتی که انواع کوین‌ها را متمایز کرده چیست؟ رازی ناگفته در دنیای کریپتو!

اصلی‌ترین تفاوت بین میم کوین، شت کوین و آلت کوین، هدف ساخت و طراحی این ارزها است. کوینی که با هدفی خاص تولید شود و این هدف به نفع دنیای کریپتو باشد، حتما موفق خواهد شد. از همین رو توصیه می‌کنیم حتما در زمان خرید و فروش ارز، در مورد هدف آن اطلاعات کاملی کسب کنید تا سرمایه شما از خطرات در امان باشد. 

فهرست معروف‌ترین میم کوین‌ها؛ دوج بخریم یا په په؟

340 میم کوین در دنیای کریپتو وجود دارد که کلیه آن‌ها برای معامله گزینه مناسبی نیستند! از همین رو در فهرست زیر، بهترین میم‌کوین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

  1. ارز Memeinator

  2. ارز Shiba

  3. ارز Doge

  4. ارز Baby Doge

  5. ارز flocki

اگر قصد خرید و سرمایه گذاری روی میم‌کوین‌ها را دارید، فهرست بالا بهترین میم‌کوین‌ها برای سرمایه گذاری هستند.

رمز ارز دلخواه خود را همین حالا با بهترین قیمت در نوبیتکس معامله کنید

در این مقاله تلاش کردیم مهم‌‌ترین تفاوت بین میم‌کوین، شت کوین و الت کوین را بررسی کنیم. علاوه‌بر این، نشانه‌هایی ارائه دادیم که با بررسی آن‌ها می‌توانید یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری پیدا کنید. اما مهم‌تر از پیدا کردن ارز، پیدا کردن یک صرافی معتبر است. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه نگرانی معامله‌های خود را در صرافی نوبیتکس انجام دهید. این صرافی با سال‌ها سابقه، یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است. برای مشاهده خدمات نام «نوبیتکس» را در گوگل جستجو کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها