|

با ویدیوهای آموزشی پایه یازدهم تجربی در کنکور بدرخشید!

با ویدیوهای آموزشی پایه یازدهم تجربی در کنکور بدرخشید!

 

 یکی از بزرگترین آزمون‌هایی که هر دانش آموزی در طول زندگی خود با آن روبه‌رو می‌شود کنکور سراسری است و موفقیت در این آزمون آرزوی هر دانش آموزی است. در این بین داوطلبان گروه تجربی و علاقه مندان به رشته‌های گروه علوم پزشکی با رقابت بیشتری روبه‌رو هستند. از این رو دانش آموزان از دوران متوسطه دوم شروع به درس خواندن و برنامه ریزی برای کسب موفقیت در این آزمون بزرگ می‌کنند. در این میان بحث کلاس‌های آموزشی برای یادگیری خصوصی دروس به ویژه دروس تخصصی نیز داغ داغ است. اما این کلاس‌ها هم گران است و هم مستلزم صرف وقت زیادی برای رفت و آمد به کلاس می‌باشد. آیا راه حل ساده تری وجود دارد؟

 بهترین راه حل ممکن برای یادگیری استفاده از ویدیوهای آموزشی یازدهم تجربی می‌باشد. استفاده از فیلم های آموزشی پایه یازدهم این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده است تا در بهینه‌ترین زمان ممکن دروس رشته تجربی یازدهم را هم به صورت تشریحی و هم به صورت تستی یاد بگیرند. به این صورت هم نمرات خوبی در امتحان کسب خواهند کرد و هم برای کنکور آماده می‌شوند.  

معرفی فیلم های آموزشی رشته تجربی پایه یازدهم

 در دهه اخیر مدارس مجازی روی کار آمده‌اند و با استفاده از بستر اینترنت امکان دسترسی به محتواهای آموزشی را برای همه دانش آموزان فراهم کرده‌اند. به این شکل دیگر زندگی در شهرهای کوچک و بزرگ با هم فرقی ندارد و این موضوع نمی‌تواند دانش آموزان را از رسیدن به خدمات آموزشی مناسب محروم نماید. در این میان ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو با بهترین کیفیت ضبط شده است و با همکاری مدرسین با تجربه در اختیار همگان قرار گرفته است.

مزیت استفاده از ویدیوهای آموزشی

یکی از سوالاتی که برای دانش آموزان پایه یازدهم تجربی ایجاد می‌شود این است که آیا می‌توان اقدام به یادگیری تجربی با ویدیو آموزشی نمود یا خیر و اصولا این روش بازدهی دارد یا خیر؟

در گذشته بازار معلم خصوصی برای تجربی بسیار داغ بوده است و این تنها انتخاب دانش آموزان برای یادگیری دروسی بوده است که در آن‌ها ضعف داشتند. اما امروزه سبک نوینی از آموزش شکل گرفته است و آن هم آموزش از طریق تماشای ویدیوهای آموزشی می‌باشد. استفاده از ویدیوهای آموزشی مزایای بسیار زیادی دارد که از این میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم محدودیت زمانی برای یادگیری
  • امکان مشاهده مجدد بدون هیچ کم و کاستی
  • عدم صرف زمان برای رفت و آمد
  • دسترسی ۲۴ ساعته بدون محدودیت مکانی

 

ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو

 مدرسه مجازی آی نو با هدف سخت نگیر، یاد بگیر به ارائه خدمات آموزشی مشغول است و هدف آن ایجاد عدالت اجتماعی و تحصیلی برای تمام دانش آموزان می‌باشد. از این رو اقدام به ضبط دوره‌های مختلفی نموده است و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با سابقه تمامی دروس پایه‌ یازدهم تجربی را درس به درس و خط به خط تدریس نموده است.

2

 دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این ویدیوهای آموزشی دروس رشته تجربی به راحتی پای تدریس این اساتید بنشینند و بارها و بارها این ویدیوها را نگاه کنند تا به مفاهیم مسلط شوند. از آن‌جایی که این اساتید سال‌ها تجربه در تدریس را در کارنامه خود دارند به تمام زیر و بم کتاب درسی مسلط هستند و تمام نکات لازم برای حل تست‌‌های کنکور را در این ویدیوها توضیح داده‌اند.

 به این شکل مدرسه مجازی آی نو توانسته است مفاهیم آموزشی پایه یازدهم تجربی را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار دانش آموزان قرار بدهد و مزیت بسیار ارزشمند دیگر این است که این ویدیوها به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. توصیه ما به شما این است که این فرصت را از  دست ندهید و در اولین فرصت وارد سایت مدرسه مجازی آی نو شوید و این ویدیوهای آموزشی را از سایت مشاهده نمایید.

 استفاده از ویدیوهای آموزشی فرصتی بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود تا دانش آموزان و خانواده‌ها بدون دغدغه و استرس هزینه‌های بالای آموزشی، از این فایل‌ها استفاده نمایند. به  این شکل دانش آموز می‌تواند بدون دغدغه و در فضایی امن روی یادگیری دروس خود تمرکز داشته باشد و با ذهنی باز و روانی آسوده به یادگیری و تست زنی دروس خود مشغول شود. 

33

یادگیری رایگان معجزه‌ای حقیقی برای رسیدن به آروزها

 اگر شما هم در آرزوی قبولی در رشته‌های خوب و دانشگاه‌های خوب هستید و به دلیل شرایط سخت آموزشی از این فرصت  محروم بوده‌اید ناراحت نباشید. شاید امروز همان روزی است که به شما فرصت دوباره‌ای برای رسیدن به آروزیتان داده شده است. پس وقت را از دست ندهید و با ویدیوهای آموزشی رایگان رشته تجربی از همین الان شروع به خواندن دروس خود نمایید. به این شکل می‌توانید به راحتی برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان هدف گذاری و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

 اگر از پرداخت هزینه‌های گراف و سنگین کلاس خصوصی برای رشته تجربی خسته شده‌اید و نمی‌دانید چطور این بار سنگین را رها کنید خبر خوشی برای شما داریم. شما می‌توانید از امکان آموزش رایگان پایه یازدهم تجربی استفاده کنید. بله درست است آموزش رایگان، آن هم نه فقط در یک درس بلکه در تمامی دروس تخصصی و این فرصتی است که مدرسه مجازی آی نو برای شما به ارمغان آورده است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها