|

«لیندا یاکارینو» رسماً مدیرعامل جدید توییتر شد

ایلان ماسک چند هفته پیش «لیندا یاکارینو»، رئیس سابق بخش تبلیغات NBCUniversal را به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر و جانشین خود معرفی کرد.

«لیندا یاکارینو» رسماً مدیرعامل جدید توییتر شد

به گزارش شبکه شرق، برخلاف گفته‌های ایلان ماسک، در گزارش جدیدی از نشریه اینفورمیشن، ادعا شده که «لیندا یاکارینو» از دوشنبه، ۱۵ خرداد روی صندلی مدیرعاملی توییتر خواهد نشست.

ایلان ماسک ماه گذشته، «لیندا یاکارینو» مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal را به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد. هرچند ماسک در آن زمان گفته بود که یاکارینو کار خود را از حدود ۲۲ ژوئن (۱ تیر) آغاز خواهد کرد، اکنون در گزارشی گفته شده که کار مدیرعامل جدید توییتر از همین امروز شروع می‌شود.

نشریه اینفورمیشن، براساس گفته‌های یکی از منابع آشنا به موضوع خود، اعلام کرده که لیندا یاکارینو از همین امروز، یعنی دوشنبه ۱۵ خرداد کار خود را به‌عنوان مدیرعامل توییتر آغاز می‌کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، مدیرسابق NBCUniversal دو هفته زودتر از چیزی که ماسک اعلام کرده بود، بر صندلی مدیرعاملی توییتر خواهد نشست.

 

تغییر برنامه‌های توییتر برای مدیرعامل جدید خود؟

 

ماه گذشته، ماسک در توییتی گفت که مدیرعامل جدیدی توییتر استخدام شده که در مدت ۶ هفته یا حدود ۲۲ ژوئن شروع به کار خواهد کرد. او در همان توییت گفته بود که نقشش در شرکت به سمت مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد.

او در توییت اول خود به نام یاکارینو اشاره نکرده بود و همین امر باعث شد تا کاربران حدس‌وگمان‌های خود در این رابطه را ارائه کنند و سپس یک روز بعد، با انتشار توییت جدیدی، از مدیرعامل جدید توییتر رونمایی کرد. به گفته ماسک در آن زمان، یاکارینو «در درجه اول بر عملیات تجاری این شرکت» تمرکز خواهد کرد و وظیفه اصلی او احیای روابط توییتر با تبلیغ‌کنندگان است.

پس از معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید و جانشین ماسک، نگاه پلتفرم‌های تبلیغاتی به توییتر که پس از روی کار آمدن ایلان ماسک نسبت به آن هشدار داده بودند، تغییر پیدا کرد و بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان، یعنی GroupM، اعلام کرد که دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

همچنین امروز اعلام شد که توییتر یکی دیگر از کارمندان NBCUniversal، با نام «جو بناروک» که معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات و مشارکت آن بوده است را استخدام کرد.

 

منبع: دیجیاتو
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها