|

مزایای آنتی ویروس کسپرسکی شامل چه مواردی است؟

آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین آنتی ویروس‌هاست که در سال 2022 توانست جایگاه خود را در میان برترین آنتی ویروس‌ها حفظ کند.

images_1679491757_641b02ad1b219.jpgimages_1679491757_641b02ad1b219.jpg

مزایای آنتی ویروس کسپرسکی برای افرادی که آنتی ویروس کسپرسکی روی سیستم خود دارند، موضوع عجیبی نیست. اما در این سال‌ها آنتی ویروس‌های مختلفی عرضه شده اند و هر کدام کاربران خود را دارند.

این در حالی است که گروهی از کاربران استفاده از آنتی ویروس کرک شده را آسان تر و مقرون به صرفه تر می‌دانند و از مزایای آنتی ویروس اورجینال بی اطلاع هستند. در این مطالب از وبلاگ بنیان سافت، شما را با مزایای آنتی ویروس شناخته شده کسپرسکی آشنا خواهیم کرد.

آنتی ویروس کسپرسکی چیست؟

آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین آنتی ویروس‌هاست که در سال 2022 توانست جایگاه خود را در میان برترین آنتی ویروس‌ها حفظ کند. این آنتی ویروس که محصول یک شرکت امنیت سایبری به حساب می‌آید توانسته خدمات امنیتی متنوعی به سازمان‌های مختلف در سطح جهان ارائه دهد. البته ناگفته نماند که مزایای آنتی ویروس کسپرسکی مورد استفاده کاربران فردی نیز قرار گرفته است.

به همین دلیل برنامه کسپرسکی به گونه ای سازگار با سیستم عامل‌های مختلف توسعه یافته است. درست حدس زدید. اکنون آنتی ویروس کسپرسکی سکیوریتی برای ویندوز، مک و اندروید آماده شده است.

محصولات آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی

پیش از آن که درباره مزایای آنتی ویروس کسپرسکی صحبت کنیم بهتر است با انواع محصولات آنتی ویروس کسپرسکی آشنا شویم.

  • آنتی ویروس کسپرسکی نسخه خانگی
  • آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی
  • آنتی ویروس توتال سکیوریتی
  • آنتی ویروس موبایل سکیوریتی

قابلیت‌های آنتی ویروس کسپرسکی

آنچه باعث شده که آنتی ویروس شناخته شده کسپرسکی به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس‌های جهان شناخته شود، قابلیت‌های این آنتی ویروس اورجینال است که عبارتند از:

  • محافظت از سیستم در مقابل بدافزارها
  • ایمن سازی بستر برای پرداخت‌های بانکی
  • ارائه خدمات مربوط به فایروال و سیستم کنترل برنامه
  • ارائه قابلیتی برای تأیید برنامه‌های مطمئن
  • داشتن فیلتر اختیاری اسپم
  • کمک به والدین برای کنترل فرزندان هنگام حضور در اینترنت
  • محافظت از وب کم و حریم خصوصی
  • ارائه لایسنس‌های آنتی ویروس
  • ارائه نسخه‌های به روز رسانی شده نرم افزار
  • داشتن توانایی پاک کردن کامپیوتر

images_1679491767_641b02b706452.jpg

مزایا آنتی ویروس کسپرسکی چیست؟

اکنون که با آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی و قابلیت‌های آن آشنا شدید، نوبت آن رسیده که با مزایای آن آشنا شوید. در واقع محصولات کسپرسکی به گونه ای طراحی شده اند که ویژگی‌های هر یک متناسب با شرایط کاربران است. برای مثال نسخه اینترنت سکیوریتی قابلیت‌هایی دارد که برای محافظت از داده‌ها، اطلاعات و به طور کلی سیستم متصل به اینترنت کاربرد دارند.

اما محصول اینترپرایز یا سازمانی به شکلی توسعه داده شده که پاسخگوی شبکه‌های کامپیوتری سازمانی خواهد بود. با این وجود مزایای آنتی ویروس کسپرسکی، فارغ از نوع محصول باعث شده اند کاربرانی با اهداف مختلف به استفاده از آن روی آورند.

تأمین امنیت اطلاعات و فایل‌ها

اولین مزیت آنتی ویروس کسپرسکی، توانایی آن در حفظ امنیت فایل‌ها و داده‌های ذخیره شده روی سیستم هوشمند مانند لپ تاپ، موبایل یا تبلت است. نسخه اورجینال آنتی ویروس کسپرسکی این قابلیت را دارد که فایل‌های ذخیره شده روی سیستم را از تمامی تهدیدات سایبری محافظت کند.

شما با به روز رسانی نرم افزار و خرید لایسنس‌های آن می‌توانید آنتی ویروسی داشته باشید که در مقابل تعداد قابل توجهی از ویروس‌ها، تروجان‌ها و بدافزارها مقابله کند. در نتیجه امنیت سیستم شما ارتقا خواهد یافت.

اسکن با سرعت بالا

یکی از فواید آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی توانایی آن در اسکن کردن سریع فایل‌ها و کل سیستم است. به این ترتیب در صورتی که متوجه اختلالی در عملکرد موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت خود شوید، با استفاده از کسپرسکی می‌توانید خیلی سریع از وجود یا عدم وجود ویروس مطمئن شوید.

به این ترتیب اگر در سیستم شما ویروس وجود داشته باشد، در اسرع وقت سیستم را از وجود این عوامل آسیب زننده پاک می‌کنید و فایل‌های اطلاعات شما در امان خواهند ماند.

انجام فعالیت مداوم

یکی از مزایای آنتی ویروس کسپرسکی که توجه عموم افراد و سازمان‌ها را به خود جلب کرده، قدرت بالای این نرم افزار برای بررسی دائمی عملکرد سیستم و محافظت از آن است، مادامی که کاربران در حال استفاده از موبایل، لپ تاپ و سایر سیستم‌هایشان هستند. در حالی که عملکرد و سرعت سیستم تحت تأثیر آنتی ویروس فعال قرار نگرفته و کند نمی‌شود.

خدمات محافظت پیشرفته در مقابل تهدیدات سایبری

با در اختیار داشتن آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی این امکان را دارید که از قابلیت‌هایی مانند کیبورد مجازی استفاده کنید و به این ترتیب مانع از جمع آوری داده‌ها و اطلاعات هویتی توسط کی لاگرها (Keyloggers) شوید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی امکانات امنیتی کسپرسکی توسط هیچ آنتی ویروس دیگری و در نسخه‌های کرک شده آن وجود ندارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم نسخه اورجینال آنتی ویروس کسپرسکی را خریداری کنید.

کنترل والدین، از مزایای آنتی ویروس کسپرسکی

یکی از دغدغه‌های والدین در عصر حاضر، ورود فرزندانشان به صفحات اینترنتی و انجام بازی‌هایی است که مناسب سن آنها نباشد. کودکان و نوجوانان بیشتر در خطر جرم و جنایات فضای مجازی قرار دارند و والدین نگران آسیب‌های فضای مجازی برای فرزندانشان هستند. کسپرسکی برای ارتقای امنیت کودکان و نوجوانان قابلیت (Kaspersky Safe Kids) را در اختیار والدین قرار داده که می‌توانند فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل کنند.

مناسب بودن رابط کاربری وب کسپرسکی

رابط کاربری وب کسپرسکی این امکان را به شما می‌دهد که از ایمن بودن یا نبودن صفحات وب پیش از ورود به آنها مطلع شوید. استفاده از آن بسیار آسان است و همین کاربرپسندی رابط کاربری وب امنیت اطلاعات شما را ارتقا می‌دهد.

حذف بدافزارها و تمام تهدیدات

یکی از مهم ترین مزایای آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال، حذف سریع تمام بدافزارها و تهدیداتی است که در قالب لینک، فایل، ایمیل و سایر روش‌ها وارد سیستم می‌شوند. بنابراین آسیبی به فایل‌های شما نمی‌رسد و امنیت سیستم مورد استفاده شما در بالاترین سطح قرار خواهد داشت. این قابلیتی است که کاربران نسخه کرک شده از آن بی بهره می‌مانند.

images_1679491787_641b02cbdc7d5.jpg

کلام آخر

  • در این مطلب از وبلاگ بنیان سافت شما را با مزایای آنتی ویروس کسپرسکی نسخه اورجینال آشنا کردیم.
  • شما می‌توانید با خرید آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی از سایت بنیان سافت، بالاترین سطح امنیت را برای سیستم‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر رومیزی خود با سیستم عامل‌های اندروید، (iOS)، مک و ویندوز فراهم کنید و با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها