|

صحبت‌های مجری معروف ورزشی درباره فردوسی‌پور خبرساز شد/ ویدئو

به او تلفن زدم و گفتم همچین پیشنهادی برای من آمده است. عادل فردوسی‌پور کمی مکث کرد و گفت برنامه خوبی است ولی نه! این «ولی» که عادل فردوسی‌پور گفت، پشتش هزار حرف بود.

صحبت‌های مجری معروف ورزشی درباره فردوسی‌پور خبرساز شد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با «عادل فردوسی‌پور» توضیحاتی ارائه کرد.

مجری سابق برنامه «فوتبال ۱۲۰»، از نحوه آشنایی خود و همکاری‌اش با عدل فردوسی‌پور، برای اولین بار صحبت کرد.

«حمید محمدی»، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور گفت: کار کردن من با عادل به صورت پشت صحنه‌ای بود. یعنی فقط در برخی از بخش‌های برنامه نود صدای من روی آیتم‌ها وجود داشت و این همکاری ادامه پیدا کرد تا این‌که در سال ۹۲، پیشنهاد اجرای «فوتبال ۱۲۰» به من داده شد.

مجری سابق برنامه «فوتبال ۱۲۰» گفت: هنگام غروب بود که عادل فردوسی‌پور به من زنگ زد و گفت حمید کارِت دارم. سپس گفت که ما در حال راه‌اندازی یک برنامه هستیم و به صورت موقت به دنبال یک مجری برای آن می‌گردیم، می‌توانی به ما کمک کنی؟ من هم بدون حتی لحظه‌ای فکر کردن پاسخ مثبت به این پیشنهاد دادم؛ درصورتی که اصلا چنین شخصیتی ندارم و فقط ۲ بار بدون درنگ به پیشنهادهای کاری پاسخ داده‌ام.

محمدی در ادمه صحبت‌های‌اش در خصوص پیشنهاد اجرای برنامه «ورزش از نگاه ۲» گفت: این موضوع را برای اولین بار می‌گویم. زمانی که آقای جهانگیر کوثری به دلایلی که احتمالا می‌دانید از اجرای این برنامه کناره‌گیری کرد، همان سال تهیه‌کننده برنامه با من تماس گرفت و گفت برای اجرای دوره جدید این برنامه من را در نظر گرفته‌اند. این پیشنهاد برای من خیلی وسوسه‌انگیز بود چون برنامه «ورزش از نگاه ۲»، بسیار پربیننده بود. اما قبول نکردم! شاید اگر اسم و زمان و سبک و سیاق برنامه عوض می‌شد به این پیشنهاد فکر می‌کردم اما این‌که آقای کوثری از صندلی خود بلند شود و من دقیقا همان‌جا بخواهم بنشینم، هرگز، هرگز!

حمید محمدی در ادامه افزود: اتفاقا یکی از کسانی که با او در این خصوص مشورت کردم خود عادل فردوسی‌پور بود. دقیقا یادم است که به او تلفن زدم و گفتم همچین پیشنهادی برای من آمده. فردوسی‌پور کمی مکث کرد و گفت برنامه خوبی است ولی نه! این «ولی» که عادل فردوسی‌پور گفت پشتش هزار حرف بود.

عادل فردوسی پور

 

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها