|

قسمت دوم سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره را از کجا و چگونه دانلود کنیم؟

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است

قسمت دوم سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره را از کجا و چگونه دانلود کنیم؟

برنامه پخش هفته پیش روی شبکه نمایش خانگی به ترتیب زیر است قسمت 2 مگه تمام عمر چندتا بهاره، قسمت 5 قهوه ترک، قسمت 8 سریال نیوکمپ و قسمت 1 سریال بازنده!. دانلود همگی این عناوین با ترافیک مصرفی و حجم دانلودی نیم بها (به صورت نصف محاسبه می شود) در این تاپیک میسر شده است. تماشای آثار روز شبکه نمایش خانگی با کیفیت بلوری HD از سایت جامع و به روز کول دانلود.

  • قسمت 2 مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟

مگه تمام عمر چند تا بهاره – Mage Tamame Omr Chand Ta Bahareh

محصول سال 1400 که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است، این سریال کمدی در واقع جدیدترین اثر سروش صحت می باشد که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی ایمان صفایی تهیه و تولید شده است. این گونه به نظر می رسد که جدیدترین اثر سروش صحت یک سریال طنز می باشد که مضمون کمدی و فان دارد! حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و حمید لولایی در این پروژه، این نظر را بیشتر تقویت می کند. لازم به ذکر است که تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است.

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. به نظر می رسد که سروش صحت با این اثر، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. سبک سیاق این اثر تا حدی شبیه به فیلم سینمایی "جهان با من برقص" می باشد. فیلمی که در زمان اکران و پخش خود بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و در نوع خود یک اثر بی نظیر بود. باید دید که آیا سروش صحت می تواند برای یک بار دیگر این موفقیت را تکرار کند یا خیر؟

 

  • شما می توانید جهت دانلود قسمت 2 سریال طنز مگه تمام عمر چند تا بهاره به همراه سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر، کلیک کنید:

 

چه بازیگرانی در مگه تمام عمر چند تا بهاره حضور دارند؟

آناهیتا افشار , بهاره افشاری , پژمان جمشیدی , حمید لولایی , علی مصفا , کاظم سیاحی , محمد نادری , هوتن شکیبا ، وحید آقاپور، گیدا ویشکی و قدرت الله ایزدی

موضوع و خط داستانی سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره درباره چه چیزی ست؟

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می شود…‌

 

مگه تمام عمر چند تا بهاره چه روزهایی و در چه سایتی پخش می شود؟

مگه تمام عمر چند تا بهاره ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت گذشته این سریال چه گذشت؟

در قسمت 1 مگه تمام عمر چند تا بهاره بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. آزیتا و نیما خواهر و برادری هستند که همراه با خانواده ی عمویشان درجوار همدیگر سکونت دارند. نیما دوبلور است و کار دوبله انجام می‌دهد و عاشق نامزدش گلی(با بازی آناهیتا افشار)است،گلی نیز عاشق نیماست ولی تقریبا هر روز با همدیگر جنگ و دعوا دارند و هر بار آزیتا به اصرار نیما ماموریت دارد با گلی صحبت کند که نیما را ببخشد و از بلاکی دربیاورد. جلال ربانی عموی آزیتا و نیما است،عمو جلال همسایه و صاحب خانه ی آنها نیز هست که صاحب یک سمساری است. شاهین(با بازی علی مصفا)پسر عموی بزرگ آنهاست که نقاش،عکاس و مجسمه ساز است. بهرام دایی گلی است،آقای مهندس،رئیس نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل که از همسرش جداشده و نظر آزیتا مردی نچسب و روی اعصاب است و البته تنها کسی که گلی از او حرف شنوی دارد. آزیتا به اصرار نیما به محل کار گلی رفته تا این بار هم واسطه ی آشتی کنان آنها باشد اما از آنجا که گلی فقط حرف دایی بهرام را گوش می‌دهد این بار هم بخاطر حضور آزیتا و سفارش دایی بهرام از موضع خود کوتاه می آید و حاضر می‌شود با نیما آشتی کند. شهرام ربانی پسر عموی دیگر آزیتا و نیماست که از بچگی با هم بزرگ شده اند و برایشان مثل برادر است، او راننده تاکسی های اینترنی است اما از نظر خودش کاری موقتی است و به زودی به تخصص خودش که موسیقی است بر می‌گردد. شهرام فوق لیسانس موسیقی دارد و هم دوره ی سیروان خسروی بوده که از نظرش سیروان شانس آورده که در حال حاضر جایگاه متفاوتی دارند. آزیتا از ۹ سالگی شطرنج بازی می‌کند و همیشه آرزو داشته عضو تیم شطرنج باشد اما ۵ سال است تلاش های او بخاطر وجود یک رقیب سرسخت که همیشه از او شکست می‌خورد بی نتیجه مانده است. آزیتا به همراه دوستش که رویای داشتن کافی شاپ را دارند ولی بخاطر نداشتن سرمایه ی کافی نتوانسته اند به آرزوی خود برسند در حال حاضر یک ماشین اجاره کرده و یک کافه سیار زیبا دارند. نیما در حال رفتن بر سر قرار با گلی در مواجه با دختر خانمی که موبایلش مورد سرقت قرار گرفته به سمت و سوی مسیر جدیدی در زندگی خود پا می گذارد و این سرآغاز آشنایی او با شخصی به نام فرزانه و دردسر های بی شماری است که با آنها رو به رو می‌شود. شهرام که به اصرار پدر به منزل یک دکتر رفته تا بسته ای خاص را به آزمایشگاه برساند به علت فراموشی بسته را در ماشین جا می‌گذارد و مجبور می شود جعبه تا صبح و باز بودن آزمایشگاه مورد نظر در یخچال نگهداری کند و از اینجا استارت آنچه در انتظار خانواده ی ربانی است زده می‌شود. حال باید دید که در قسمت 2 سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم مگه تمام عمر چند تا بهاره در این جا می کنیم!

 

  • قسمت 5 سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک – Ghave Turk  به کارگردانی علیرضا امینی قرار است که جایگزین سریال پوست شیر شود. قهوه ترک سال ساخت: 1401 است که برای پخش در اردیبهشت 1402 در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. همچنین تهیه کننده این اثر محمد شایسته و نویسندگی بر عهده محمد رضایی می باشد.

  • شما می توانید قسمت 5 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی قهوه ترک را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

21

 

هنرپیشه های سریال قهوه ترک چه کسانی هستند؟

امیر جعفری , حامد بهداد , رعنا آزادی ور , سارا رسول زاده , مجتبا پیرزاده , محمدرضا فروتن

داستان و موضوع قهوه ترک حول چه محوری است؟

می‌ شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن! اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌ خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌ کنم، کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم. تو از حال دل من دیگه با خبری بی من می خوای غمتو به کجا ببری بسته شده چمدون سفر...

قهوه ترک چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال قهوه ترک ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 8 سریال نیوکمپ!

سریال طنز و کمدی پرستاره نیوکمپ – Camp Nou  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد. هادی به محض پایان فیلمبرداری نیوکمپ به فکر ساخت فصل دوم نیسان آبی نیز افتاده است و ظاهرا مقدمات پیش تولید این سریال نیز آغاز شده است و احتمالا پس از نوروز 1402 این پروژه نیز کلید بخورد. انتظار می رود که در تابستان 1402 شاهد پخش نیسان آبی 2 باشیم.

 

22

  • شما می توانید قسمت 7 سریال کمدی و طنز جذاب نیوکمپ را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

هنرپیشه های سریال نیوکمپ چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , الهه منصوریان , ایمان صفا , بهاره افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , حمید گودرزی , سهیلا منصوریان , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , ملیکا شریفی نیا , یوسف کرمی , لادن ژافه‌وند, گیتی قاسمی, بهشاد شریفیان, سعید نعمتی, صفر کشکولی, کریم قربانی, شیرین منجمی, معین محمودزاده, پیمان قربانی صفا, امیرحسین موسوی, افشین حیدری سروستانی,ساناز سعیدی, امین عسکراوی

داستان و موضوع نیوکمپ حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

درباره سریال نیوکمپ یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال نیوکمپ که پیش تر قرار بود با نام لیونل مسی و البته به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت مجدد به نیوکمپ تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

زمان دقیق پخش سریال نیوکمپ چه روزی است؟

سریال نیوکمپ ساعت 08:00 یک شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

سریال بازنده نیز در راه است

سریال بازنده – Loser Serial محصول سال 1402 به تهیه کنندگی احسان ظلی پور ، نویسندگی و کارگردانی امین حسین پور برای پخش در سایت کول دانلود در تابستان امسال در نظر گرفته شده است. بازنده یک سریال کارآگاهی معمایی جنایی زیبا می باشد که با حضور ستاره محبوب گوست شیر (علیرضا کمالی) ساخته و تولید شده است.

 

23

دانلود سریال بازنده

پیمان قاسمخانی , رویا جاویدنیا , سارا بهرامی , صابر ابر , صدف اسپهبدی , علیرضا کمالی و محمد علی محمدی در حالی ترتیب کستینگ و بازیگران بازنده را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) ، درگیر پرونده‌ ای پیچیده می شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می کند…

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها