|

قسمت سوم سریال رهایم کن + زمان پخش و لینک دانلود

با کولدانلود جدیدترین سریال های سینمای خانگی را بصورت قانونی و رایگان دانلود کنید

قسمت 3 رهایم کن به مرحله پخش و دانلود رسیده است. دانلود کامل قسمت 49 جیران، قسمت سوم رهایم کن، قسمت نهم سریال سقوط، قسمت هفتم سریال سرگیجه، و قسمت اول لیونل مسی! امروز قصد معرفی یک سایت خوب و مطمین برای تماشای فیلم و سریال های جدید داریم. با کول دانلود همیشه به روز باشید. لذت تماشای آثار روز و سریال های جذاب نمایش خانگی. این سایت به زودی پخش فصل دوم سریال مهمونی را نیز آغاز خواهد کرد!

  • قسمت 3 سریال رهایم کن

1

  • شما می توانید قسمت 3 سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

در قسمت های پیشین رهایم کن چه دیدیم؟

در قسمت نخست دیدیم که نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست. در همان ابتدای سریال ما با این واقعیت رو به رو می‌شویم که همسر حاتم به دلیل خیانت و خطایی که مرتکب شده مورد خشم و غضب حاتم قرار گرفته و تمام خواهش و التماس های همسرش(با بازی آزاده صمدی) کارساز نیست و از خانه ترد می‌شود.

اپیزود دوم رهایم کن با سکانسی از گذشته آغاز می شود در حالی که افسانه و هاتف (خواهر و بردار حاتم) بر بالین فرزند بیمار حاتم هستند. ورود آشفته و پریشان حاتم خواهر و برادرش را مجبور به واکنش و پرسش می‌کند که چه اتفاقی برای فرزندش افتاده؟ چه بر سر نغمه( همسر حاتم)آمده؟ حاتم دلیل ترک و ترد کردن نغمه را اینگونه بیان می کند که نغمه قصد کشتن و خفه کردن فرزندشان را داشته است و به گفتن همین جملات کوتاه بسنده می‌کند. یونس (برادر مارال)عضو تشکیلات و گروهی است که هنوز هویتشان برای ما مشخص نیست،اقدام یونس برای ترور شخصی با شکست مواجه می شود و این ناکامی او را به دردسر بزرگی انداخته است. یونس برای پنهان و آرام شدن اوضاع به صرف دوستی و همشهری بودن به سراغ هاتف می رود اما تمام  آنچه اتفاق افتاده است را از او مخفی نگه می دارد. اما با پیدا شدن اسلحه هاتف به ماجرا پی می برد و اینکه یونس باعث شده به چنین دردسر بزرگی بیفتد ناراحت و عصبانی است. هاتف با رفتن به سمت شخصی که حکم رابط یونس برای رهایی از این مخمصه و فرار او را دارد تلاش می‌کند با تسریع بخشیدن به انجام این کار هر چه زودتر خود را از این شرایط نجات دهد. اما شکنجه شدن رابط توسط افرادی ناشناس و لو دادن محل قرار یونس باعث می‌شود یونس جانش را از دست بدهد و کشته شود. افسانه بعد از دیدار دانیال(خواننده معروف) و اتفاق ناگواری که برایش رخ داد اکنون دچار  شرایط روحی سخت و بغرنجی است و لحظات وخیم و  حادی را سپری می‌کند. کشته شدن عبدالله(کارگر معدن )که قصد داشت جریان پیدا شدن کهربا را با حاتم خان در میان بگذارد با پیگیری های همسرش و عدم حضورش به منزل حاتم خان را مجبور می‌کند که قضیه را با ژاندارمری در میان بگذارد. در چنین شرایط ملتهب و پر از تنش بهرام برای گفتن حقیقت و آنچه بر سر افسانه آمده به سراغ حاتم خان می رود. گفتن ماجرا  و کتک زدن به قصد کشتن،باعث می شود بهرام خود را در یک قدمی مرگ ببیند. حالا حاتم خان به سراغ افسانه رفته است باید در قسمت بعد دید چه در انتظار افسانه است و حاتم خان چه قصد و نیتی را در سر می پروراند؟؟ واکنش مارال به مرگ برادرش چه خواهد بود؟آیا از این اتفاق مطلع خواهد شد؟؟

  • قسمت 9 سریال سقوط!

 

2

  • شما می توانید قسمت 9 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

در قسمت هفتم از سریال جذاب سقوط دیدیم که دیاکو و اردلان در راه رفتن به موصل برای نجات آیسان در ایست بازرسی دوم گرفتار می شوند، نیروهای داعش که متوجه مشکوک بودن اردلان شده بودند قصد به آتش کشیدن ماشین و محتویات آن را داشتن که با زیرکی و واکنش سریع و به موقع دیاکو کشته می شوند. آیسان نیز با ترفند های مختلف تلاش دارد خود را به دندانپزشکی که محل دیدار با دیاکوست برساند.

قسمت هشتم سقوط ولی با رویدادهای دیگری سپری می شود. در این اپیزود بالاخره تلاش ها نتیجه می دهد و دیاکو و آیسان موفق به دیدار یکدیگر و گفتگو می شوند. آیسان در یک قدمی نجات و آزادی ست اما آنچه که دیاکو به زبان می آورد و درخواستی که از آیسان برای انجام یک ماموریت بزرگ دارد این آزادی را در هاله ای از ابهام و وقفه قرار می‌دهد. دیاکو از آیسان می‌خواهد که به مرکز مخابرات داعش در موصل و به دیدار ابوخالد برود تا بتواند آنچه را که دیاکو در اختیارش قرار داده در اتاق ابوخالد جاسازی کند و هارد های مورد نظر را به دیاکو برساند،آیسان وحشت زده و هراسان است و این توانایی را در خود نمی بیند اما صحبت های دیاکو و اینکه این کار آیسان باعث نجات جان هزاران نفر می‌شود باعث می شود تردید آیسان از بین برود و برای انجام این کار مصمم شود. آیسان با جسارت و شجاعتی باور نکردنی خود را به اتاق ابوخالد می رساند و موفق به انجام آنچه که که دیاکو به او محول کرده بود می شود. برداشتن هارد ها و رفتن به منزل ابوخالد و منتظر شدن برای آمدن دیاکو و نجات آیسان با موفقیت در حال پیشروی است اما پیدا شدن جنازه ام عبیده تمام معادلات و نقشه را بهم می ریزد. ماموران داعش با توجه به شواهد و انچه پیش آمده و وجود آیسان در راس این اتفاق،در تماس با ابوخالد او را در جریان قرار می‌دهند. آیسان در یک قدمی مرگ قرار دارد. دیاکو به همراه اردلان هم در راه رفتن به سمت آیسان هستند اما مامور داعش زودتر به آیسان می رسد و ابوخالد نیز پس از شنیدن ماجرا در راه رفتن به آنجا و رسیدن به آیسان است. لحظاتی بسیار جذاب و کشنده و پر از استرس. چه بر سر آیسان خواهد آمد؟ چه بر سر دیاکو و اردلان و دوست شان مسلم خواهد آمد؟ چه کسی کشته می‌شود و چه کسی نجات پیدا خواهد کرد؟ و ما برای دیدن قسمت بعدی این سریال دیدنی بی صبرانه به انتظار خواهیم نشست.

حال باید دید که در قسمت نهم از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است! در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 9 سریال سقوط از سایت کول دانلود می کنیم!

  • قسمت 7 سریال سرگیجه

3

  • شما می توانید قسمت 7 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

در قسمت پنجم سریال سرگیجه دیدیم که بهرام که از دوستان و شرکای کامران و پیمان است در تماسی تلفنی مشکوک با شخصی که با او در حال گفتگو است این ذهنیت را به ببینده القا می‌کند که شاید کامران زنده است و با بهرام همدست و در حال تبانی هستند. خانم سپهری که مشاور حقوقی شرکت است نیز در این اثنا با ارتباط پنهانی و مخفیانه ی خود با رامین رستگار که از اشخاص اخراج شده از شرکت است و درز اخبار و اطلاعات شرکت به او در لیست افراد مظنون قرار میگیرد و معلوم نیست به همراه رستگار چه قصد و نیتی را دنبال می کنند.

قسمت ششم از سریال سر گیجه در حالی آغاز می ‌شود که افراد ناشناسی که طی روزهای گذشته در حال ارسال عکس و فیلم از جنازه بهرام بودند با فریبا تماس می‌گیرند و در قبال تحویل جنازه بهرام خواستار دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون می‌شوند. پیمان و فریبا در تکاپوی جور کردن مبلغ مورد نظر هستند اما در ادامه شاهد هستیم که قرار است همه چیز طبق نقشه و برنامه ریزی پیمان پیش برود. پیمان بر اساس زمان و مکانی که دریافت می‌کند کیف پول را در سطل زباله پرتاب می‌کند و با هماهنگی ای که با یکی از دوستانش انجام داده و او را مامور کرده که از دور مراقب اوضاع باشد منتظر خبر می‌ماند. بعد از طی ساعت های مدید انتظار به سر می‌رسد و تعقیب اشخاص مورد نظر توسط (دیلمی) دوست پیمان آغاز میشود اما آنها که متوجه حضور و تعقیبشان شده بودند با زیر گرفتن دیلمی او را نقش بر زمین می‌کنند و موفق به فرار می شوند. ارتباط پیمان و دیلمی در طول مسیر باعث می‌شود پیمان خود را سریع به موقعیت مورد نظر برساند و با اطلاعات دیلمی افراد مورد نظر توسط پیمان شناسایی می‌شوند. در این لحظات تعقیب و گریز پیمان آغاز می‌شود و در نهایت با پیدا کردن محل اسکان و ورود به داخل خانه پیمان با صحنه ای شوک آور رو به رو می شود. کسی که در نهایت تعجب می بینیم کسی نیست جز کامران. اما پیمان در خانه گرفتار، و آنها موفق به فرار می شوند. با موبایل با جا مانده در خانه،پیمان (گوشی ای که پسورد دارد و پیمان از طریق دوست ملودی که هکر است و در قسمت قبل شاهد بودیم که پسورد لپ تاپ کامران هم توسط او هک شده بود،موفق می شود رمز گوشی را باز کند) در نهایت به یک شماره که متعلق به یک ضایعاتی است می رسد. در این سکانس، کش و قوش فروان پیمان و نگهبان آنجا بسیار هیجان انگیز و اوج داستان و سریال به نمایش در می آید. پیمان از طریق آدرسی که می تواند از نگهبان بدست آورد به یک خانه ی ویلایی می رسد اما رفتن پیمان به تنهایی به آنجا جز اسیر و گرفتار شدن دستاوردی ندارد. باید در قسمت بعد دید چه اتفاقاتی در انتظار پیمان است. آیا با کامران رو به رو خواهد شد؟ یا بخاطر فهمیدن پیمان و لو رفتن نقشه و آنچه در سر کامران می گذرد پیمان محکوم به مرگ خواهد شد؟

حال باید دید که در قسمت هفتم سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود 7 سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می کنیم.

 

  • قسمت 49 سریال جیران

5

  • شما می توانید قسمت 49 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دانلود کنید: قسمت 49 سریال جیران

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

اپیزود 47 جیران به این ترتیب دنبال شد که الیاس همچنان با زیرکی و چرب زبانی در حال نزدیک شدن به حلقه سلطنت و به ویژه مهدعلیا ست. برای این کار نیز سعی می کند که کارهایی که باعث خشنودی او شود را به جا آورد تا بتواند رگ خواب وی را به دست بیاورد. آقاخان که از قسمت پیشین متوجه کارشکنی ها و اتحاد جیران با سران ایل قاجار به منظور سرنگونی وی شده بود، همینک جیران را به ملاقات می خواند تا با پیشنهادی وسوسه کننده وی را خام کند.

 

در قسمت 48 دیدیم که سارا که در اپیزود پیشین به وسیله سربازان شاه کشته شده بود، همینک سیاوش برای وی مراسم خاکسپاری به جا آورده و بر سر مزارش آماده می شود. کفایت خاتون که به وسیله ای از این خبر آگاهی پیدا می کند به سرعت خود را به آن جا رسانده و به سوگ وی می نشیند. کفایت خود را سرزنش می کند چرا که خودش را در مرگ سارا مقصر می داند. ولی غم و اندوه سیاوش بالاتر از این مقدار است که با این سخنان تسلی پیدا کند. سیاوش مدام به انتقام فکر می کند. پیاپی خواب های آشفته می بیند که در حال مبارزه با قشون قاجاری و قتل شاه است. در ایران ولی اتفاقات به  نحو دیگری در حال رقم خوردن است. نظام الملک با تبانی با صمدقلی خان بخارایی (اصل و نصب شناس بزرگ قاجاری) شجرنامه جیران را به دودمان ساسانی و شاپور متصل می کنند تا به این طریق مقدمات این موضوع که شاه می تواند جیران را به عقد خود درآورد، انجام شود. مهدعلیا که به همراه شاه در این جلسه است به ظاهر می پذیرد ولی البته هنوز مشکل دیگری در میان است و آن این که حتی اگر جیران، اصل و نصب شاهی داشته باشد ولی طبق سنت شرع، شاه فقط 4 زن عقدی می تواند داشته باشد و با جیران این تعداد به 5 می رسد. نظام الملک و حیله گر و پدرش آقاخان نوری برای این مساله نیز چاره ای اندیشیده بودند و این گونه عنوان کردند که شاه می تواند یکی از همسران عقدی که از بزرگان ایل قاجار نیست را طلاق بدهد و او کسی نیست جز ستاره. تاجی همچنان در غم از دست دادن پسر کودک و خردسالش بود که به مقام ولیعهدی نیز رسیده بود. جیران با تدبیر فراوان در تلاش جهت جمع کردن متحدین بیشتر در گرداگرد خود است. در همین راستا به دیدار تاجی می رود و با امیرقاسم پسرش که الان ولیعهد شده است به وی دلداری می دهد. حتی در روز وداع ستاره و ترک کاخ نیز به بدرقه ستاره می رود و صندوقچه طلا و جواهرات به وی هدیه می دهد. اگرچه که ستاره نمی پذیرد و او را پس می زند ولی جیران کار خود را می کند. جیران سران مخالف ایل قاجار را نیز با نقشه تازه خود که همانا همکاری به ظاهر دوستانه با آقاخان و در باطن به زیرکشیدن او بود را در میان گذاشته و نظر موافق این افراد را نیز جلب می کند. مهدعلیا به دیدار شازده بصیر می رود تا خاطرات عاشقانه و پنهانی خود و سلمان که اگر درز پیدا کند باعث رسوایی خود و سلطنت خواهد شد را با دادن باج گزاف و هنگفت از چنگ او در آورد که شازده بصیر طمع کرده و این کار را نمی کند. در حالی که جان وی به خطر افتاده ناگهان سلمان از راه می رسد و به کمک وی می شتابد.

 

حال باید دید که در قسمت چهل و نهم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 49 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

  • قسمت 1 سریال لیونل مسی در راه است!

سریال طنز و کمدی پرستاره لیونل مسی – Lionel Messi  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد. هادی به محض پایان فیلمبرداری لیونل مسی به فکر ساخت فصل دوم نیسان آبی نیز افتاده است و ظاهرا مقدمات پیش تولید این سریال نیز آغاز شده است و احتمالا پس از نوروز 1402 این پروژه نیز کلید بخورد. انتظار می رود که در تابستان 1402 شاهد پخش نیسان آبی 2 باشیم.

6

  • شما می توانید قسمت اول سریال کمدی و طنز جذاب لیونل مسی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

هنرپیشه های سریال لیونل مسی چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , امیر جعفری , ایمان صفا , بهاره افشاری , بهرام افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , یکتا ناصر

 

داستان و موضوع لیونل مسی حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند.

 

درباره سریال لیونل مسی یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال لیونل مسی که در آغاز نیوکمپ نام داشت و قرار بود به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت به لبونل مسی تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی پخش خواهد شد.

زمان و تاریخ پخش سریال لیونل مسی؟

بنابر اخبار واصله غیررسمی و تقریبی، به احتمال زیاد، سریال لیونل مسی از اسفندماه 1401 هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش خواهد شد که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها