|

رفیق کلاغ به چاپ سوم رسید

دومین اثر شهاب طباطبایی به چاپ سوم رسید.

رفیق کلاغ به چاپ سوم رسید

به گزارش شبکه شرق، رفیق کلاغ دومین اثر شهاب‌الدین طباطبایی و کتاب تازه نشر کتاب شرق است که اکنون به چاپ سوم رسیده است. کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاهِ کوتاه است، که طرح روی جلد آن را هادی حیدری کار کرده و طباطبایی آن را به هشت سال و هشت ماهگی پسرش، وقتی از دوست داشتنی بودنِ کلاغ برایش نوشته، تقدیم کرده است.

کلاغی که او سال‌ها پیش از دوست داشتنی بودنش نوشته بوده حالا به سراغش آمده، برای چه؟ خودش هم نمی‌داند. این همان کلاغی است که به قابیل یاد داده جسدِ برادرش هابیل را دفن کند. و جایی در دفاع از خودش به نویسنده می گوید : «اصلا می دانی پنهان کاری که من یاد قابیل دادم حتما از دروغ گفتن های شما آدم ها بهتر است، پنهان کاری زمان خریدن است برای گفتن حقیقت در زمانی که شرایط مساعد باشد، اما آنکه دروغ به هم می‌بافد تنها در صورتی که مجبور شود راست می گوید. ...»

مجموعه رفیق کلاغ، شامل ۱۵ داستانِ کوتاه کوتاه است. چندتایی در حال و هوای کرونا نوشته شده‌اند، یکی از داستان‌ها روایتِ عاشقانه دختر و پسر افغانستانی در بحبوحه اِشغال افغانستان به دست طالبان است و ...

آنچه در اغلب داستان‌ها پررنگ می‌نماید، زندگی است در مقابل مرگ یا شاید مرگ در برابر زندگی.

برای تهیه این کتاب و دیگر کتاب‌های نشر کتاب شرق میتوانید علاوه بر کتاب فروشی های معتبر، به سایت انتشارات و روزنامه شرق Sharghdaily.com مراجعه کنید یا با شماره 88942035-021‌ و 9038547518 تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها