|

دانلود سریال قهوه ترک قسمت اول با لینک مستقیم

قهوه ترک سریال جدید نمایش خانگی محصول 1402 ایران است. سریال قهوه ترک قسمت اول و تمامی قسمت های آن در کشور ترکیه فیلمبرداری شده است. در این سریال بازیگران مطرحی همچون حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده هنرنمایی می کنند.

 دانلود سریال قهوه ترک قسمت اول با لینک مستقیم

درباره سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک یکی از محبوب‌ترین سریال‌های درام و عاشقانه در دنیای تلویزیون است. این سریال با الهام از فرهنگ و زندگی روزمره مردم ترکیه ساخته شده است. داستان سریال درباره یک خانواده ترک و ماجراهای پیچیده‌ای که آن‌ها را درگیر می‌کند، می‌باشد. علاقه‌مندان به فرهنگ ترکیه و عشق به قهوه ترک از این سریال لذت خواهند برد.

بررسی سریال قهوه ترک

با تماشای این سریال، شما به دنیایی از عشق، خانواده، دوستی و ماجراهای هیجان‌انگیز خواهید رفت. هر قسمت از این سریال بازیگران حرفه‌ای و صحنه‌های دلنشینی را برای شما به ارمغان می‌آورد. سریال قهوه ترک توانسته است در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. اگر به دنبال یک سریال پرطرفدار و معروف هستید، قهوه ترک را از دست ندهید.

لینک های دانلود سریال

شما می توانید قسمت اول و دوم این سریال زیبا را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال قهوه ترک

 

2

 

معرفی سریال ناتو

کارگردان: مهدی صفی یاری

گرداننده:محمدرضا علیمردانی

زمان پخش : هفتگی

در رئالیتی‌شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه آنها کم خواهد شد.از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد.

این سریال در قالب 7 فصل 3 قسمتی یعنی جمعا 21 قسمت دوشنبه ها ساعت 8 صبح از زردفیلم پخش می شود.

دانلود سریال ناتو

 

 

3

معرفی سریال آکتور

بازیگران سریال: نوید محمدزاده، احمد مهران فر، روشنک گرامی،هستی مهدوی، هانیه توسلی، هومن برق نورد، مهراوه شریفی نیا و… .

این سریال اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد.

خلاصه داستان سریال آکتور

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

دانلود سریال آکتور

 

 

4

معرفی سریال سرگیجه

 سریال سرگیجه بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز است. با ما همراه شوید و به دنیایی از معماها، رازها و داستان‌های پرهیجان فراخوانده شوید. سریال سرگیجه با بازی بازیگران ماهر و داستانی پرپیچ و خم شما را به غافلگیری‌های بی‌سابقه می‌برد. هر قسمت از این سریال برای شما یک سفر ماجراجویانه به دنیایی ناشناخته را رقم می‌زند. آیا شما آماده‌ی پریدن به دنیای سریال سرگیجه هستید؟

این سریال توانسته است با داستانی فوق‌العاده و بازیگری استثنایی، قلب علاقه‌مندان را به خود جذب کند. دانلود سریال سرگیجه را از دست ندهید و به دنیایی از ترس و هیجان وارد شوید."

دانلود سریال سرگیجه

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها