|

دانلود قسمت 1و 2 سریال نیوکمپ

جدیدترین سریال های ایرانی را رایگان دانلود کنید و از تماشای آنها لذت ببرید .

دانلود قسمت 1و 2 سریال نیوکمپ

 

نیوکمپ قسمت 1 و 2 یا قسمت اول تا دوم سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و کامل منتشر شد. سریال نیوکمپ به صورت هفتگی پخش می شود.

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: زینب تقوایی

نویسنده: بابک کایدان

شما می توانید قسمت 1 و 2 سریال نیوکمپ را با کیفیت های مختلف از زردفیلم دانلود کنید. برای دانلود این سریال زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کلیک کنید ---> دانلود سریال نیوکمپ

خلاصه داستان سریال

داستان فوتبالی و کمدی این سریال باعث شد تا مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. بی شک کیفیت سریال نسبت به نیسان آبی پیشرفت خوبی کرده است. از شما دعوت می کنیم که این سریال را از زردفیلم دانلود کنید.

بازیگران سریال

بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، لیلا اوتادی و فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی، اکبر عبدی و حمید گودرزی

مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، صدابردار: وحید دوزنده، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح لباس: آرتا ماهان

2

معرفی سریال سیاه چاله

کمدی جدید محصول فیلمنت به نام سیاه چاله به صورت هفتگی از زردفیلم قابل دانلود است. سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی جمعه ها ساعت 12 ظهر منتشر می شود.

ژانر: کمدی

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

داستان درباره جمشید است. جمشید شصت ساله، بیکار و اجاره نشین خانه خود را از دست می دهد و پس از فوت پدرش مجبور می شود به خانه پدری که خارج از شهر تهران است نقل مکان کند. در آن جا متوجه موضوع بسیار مهمی می شود که زندگی اش را تغییر می دهد. این مسئله ی مهم که توسط باجناقش به او منتقل می شود رد شدن لوله ی انتقال نفت از زیرزمین همان خانه قدیمی است.

دانلود سریال سیاه چاله

3

معرفی سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک که همزمان با سریال نیوکمپ پخش خود را آغتز می کند سریال جدید فیلمنت، به عنوان جایگزین سریال پوست شیر حساب می شود.

در این سریال بازیگران محبوبی همچون امیر جعفری , حامد بهداد , رعنا آزادی ور , سارا رسول زاده , مجتبا پیرزاده هنرنمایی می کنند.

این سریال تازه ترین تجربه تهیه کنندگی محمد شایسته است که پیش از این سریال پرمخاطب و محبوب «می خواهم زنده بمانم» را تولید کرده بود. منیر قیدی هم پس از تجربه ساخت دو فیلم «ویلایی ها» و «دسته دختران» برای نخستین بار ساخت سریال را تجربه می کند. پس از چندی منیر قیدی از کارگردانی انصراف می دهد و علیرضا امینی جایگزین آن می شود.

دانلود سریال قهوه ترک

4

 

معرفی سریال رهایم کن

سریال رهایم کن جمعه ها یک روز پس از سریال نیوکمپ از زردفیلم پخش می شود. رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

زمان پخش سریال رهایم کن

اولین قسمت از سریال 28 بهمن 1401 در روز جمعه منتشر شد. قسمت های بعدی به صورت کاملا منظم هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح از زردفیلم قابل دانلود است. تعداد قسمت های این سریال 18 تا 22 قسمت است که بستگی به تدوین می تواند متغیر باشد.

دانلود سریال رهایم کن

برای دانلود هر سریال بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها