|

بهترین فیلم‌های اکشن 2023 که به هیچ وجه نباید از دست داد

مشاهده و دانلود به‌روزترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ با گپ فیلم

بهترین فیلم‌های اکشن 2023 که به هیچ وجه نباید از دست داد

بدون شک سال ۲۰۲۳ برای طرفداران فیلم‌های اکشن، سالی شگفت‌انگیز خواهد بود، چرا که قرار است فیلم‌های اکشن فوق‌العاده‌ای طی این سال منتشر شوند و علاقمندان به ژانر را بیش از سال‌‌های گذشته هیجان زده کنند. اگر ژانر اکشن ژانر مورد علاقه شماست و کنجکاو هستید بدانید چه فیلم‌های اکشنی در سال ۲۰۲۳ منتشر شده یا در آینده نزدیک منتشر خواهند شد با ما همراه باشید تا مروری کوتاه بر بهترین‌ فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳ داشته باشیم.

 

فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۷ (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One)

قطعا یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌های اکشن تاریخ که همه از دیدنش لذت می‌برند، ماموریت غیرممکن است. مجموعه‌ فیلم‌های این فرنچایز همیشه جز پرفروش‌‌ترین و پر بیننده‌ترین آثار این ژانر بوده‌اند و حالا در سال ۲۰۲۳ قرار است قسمت هفتم این مجموعه فیلم، با نام Dead Reckoning منتشر شود. کارگردانی این فیلم اکشن بر عهده کریستوفر مک کوئری بوده و بازیگران بزرگی هم در آن ایفای نقش کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تام کروز، چارلز پارنل و ربکا فرگوسن اشاره کرد. 

تا به این لحظه، جزئیات خیلی زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده اما گویا قرار است در این فیلم فستیوالی از صحنه‌های اکشن را ببینیم. از تعقیب و گریز با اسب در بیابان گرفته تا مبارزه در قطار، پرش‌های ترسناک با موتور و صحنه‌های اکشن دیگر در کوچه‌های ایتالیا با یک ماشین زرد رنگ. بر اساس اعلام شرکت سازنده، ماموریت غیر ممکن ۷ قرار است در تاریخ ۲۲۳ تیر ۱۴۰۲ بر روی پرده سینماها برود.

 

فیلم سینمایی جان ویک: بخش ۴ (John Wick: chapter 4)

یکی دیگر از فیلم‌های نامدار این ژانر، جان ویک است که طرفداران پر و پا قرصی هم دارد. قسمت جدید این فیلم قرار است به زودی در سال ۲۰۲۳ اکران شود و کیانو ریوز هم نقش اصلی فیلم را بر عهده خواهد داشت. کارگردانی جان ویک ۴ بر عهده چاد استهلسکی است و بازیگران دیگری هم علاوه بر کیانو ریوز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به داننی ین، هیلی بری و ایان مک‌شین اشاره کرد. 

جان ویک در این فیلم از سرانی که به او خیانت کرده‌اند و می‌خواهند او بمیرد، به شدت عصبانی است. او تلاش می‌کند تا به کمک دوستش که زخم بدی هم در جنگ قبلی خورده، از افرادی که می‌خواهند او را بکشند، انتقام بگیرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ در سینماهای جهان اکران شود. 

 

فیلم سینمایی راه قدیمی (The Old Way)

از دیگر فیلم‌های اکشن جذابی که تا به امروز در سال ۲۰۲۳ منتشر شده‌اند، فیلم راه قدیمی است. این فیلم که نقش‌آفرینی نقش اصلی آن بر عهده بازیگر مطرح  هالیوود یعنی نیکلاس کیج است، در ژانر وسترن اکشن ساخته شده و کارگردانی آن هم بر عهده برت دونوهو بوده است. در این فیلم بازیگران شاخص دیگری هم ایفای نقش می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به رایان کایرا آرمسترانگ، نوآ لی گراس و کلینت هاوارد اشاره کرد. فیلم راه قدیمی روایت‌گر داستان گنگستری است که قصد دارد خلافکارانی که همسرش را به قتل رسانده‌اند، پیدا کند. این فیلم در تاریخ ۱۶ دی ۱۴۰۱ بر روی پرده سینماها رفته است. 

 

فیلم سینمایی سریع و خشن ۱۰ (Fast X)

وقتی صحبت از فیلم‌های اکشن موفق می‌شود، در میان موفق‌ترین آثار این ژانر، همیشه نام یکی از فیلم‌های سریع و خشن وجود دارد. این مجموعه فیلم دوست داشتنی و جذاب، همیشه پر سر و صدا بوده و امسال هم قرار است قسمت جدید آن منتشر شود. در این فیلم طبق روال آثار قبلی وین دیزل، جیسون استاتهام و میشل رودریگز حضور دارند و لوئیس لتریر هم کارگردانی قسمت ۱۰ این فرنچایز را بر عهده داشته است. یکی از مهم‌ترین اخباری که درباره این فیلم وجود دارد عدم حضور دواین جانسون برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ تاکنون در یکی از فیلم‌های سریع و خشن است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شود و هنوز جزئیات بیشتری درباره داستان این فیلم‌ منتشر نشده است.

 

فیلم سینمایی هواپیما (Plane)

یکی دیگر از فیلم‌های اکشن و جذاب امسال " هواپیما " است. این فیلم داستان یک خلبان را روایت می‌کند که پس از نقص فنی هواپیمایش، آن را در یک جزیره دور افتاده به زمین می‌نشاند و تلاش می‌کند تا با کمک یک زندانی، جان سرنشینان هواپیما را از دشمنانی که در آن جزیره هستند، حفظ کند. 

کارگردانی این فیلم بر عهده ژان فرانسوا ریشه بوده و بازیگران بزرگی هم در آن ایفای نقش کرده‌اند. از جمله این بازیگران می‌توان به جرارد باتلر، مایک کولتر، یوسون آن و تونی گلدوین اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۱ منتشر شده است. در ادامه مطلب لیست دیگر فیلم‌های اکشنی که قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شوند آورده شده است:

  • شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury Of The Gods)
  • نگهبانان کهکشان بخش ۳ (Gaurdians Of The Galaxy Vol3)
  • مارول‌ها (The Marvels)
  • عروسی شاتگان (Shotgun Wedding)
  • اکولایزر۳ (The Equalizer 3)
  • فلش (The Flash)
  • تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise Of The Beasts)

 

مشاهده و دانلود به‌روزترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳

به غیر از آثاری که پیش‌تر معرفی کردیم، فیلم‌های نامی دیگری هم قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شوند. اگر شما هم با دیدن نام این فرنچایزهای مشهور هیجان زده شده‌اید، کافی است برای دانلود فیلم‌ اکشن و یا مشاهده فیلم اکشن دوبله فارسی مورد علاقه‌تان که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد، سری به وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم بزنید. گپ فیلم یکی از سرویس‌دهندگان مطرح در بازار VOD ایران است که جدیدترین آثار سینمایی و تلویزیونی جهان را توسط تیم اختصاصی خود دوبله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شما برای اینکه بتوانید به آرشیو بزرگ گپ فیلم دسترسی داشته باشید می‌توانید یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید:

۱. وارد یکی از اپلیکیشن‌ها یا وب سایت گپ فیلم شوید، ثبت نام کنید و اشتراک تهیه کنید. (بد نیست بدانید هزینه اشتراک گپ فیلم از همه رقبای خود کم‌تر و به صرفه‌تر است.)

۲. کافی است با اینترنت تمام بهای یکی از اپراتورهای داخلی وارد گپ فیلم شوید و به فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌تان به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها