|

قسمت ششم سریال سقوط + زمان پخش و لینک دانلود

دانلود جدیدترین قسمت های سریال های و فیلم های ایرانی با سرعت بالا در کول دانلود

قسمت ششم سریال سقوط + زمان پخش و لینک دانلود

در این تاپیک مشاهده می کنید: دانلود قسمت 16 پوست شیر، قسمت سوم سریال آکتور، قسمت ششم سقوط، قسمت چهارم سریال سرگیجه و قسمت 46 جیران! البته سه فیلم انفرادی، علفزار و سگبند نیز آماده پخش هستند که لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این مقاله دریافت کنید! ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

 

  • قسمت 3 سریال آکتور

 

سریال آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. در ادامه شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت تماشا و یا دانلود این سریال اقدام کنید.

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. تا جایی که برخی از منتقدین، آکتور را در قد و قواره های سریال یاغی و یا نهایت یک لول پایین تر از آن معرفی کرده اند. باید ببینیم که آیا سریال آکتور تا چه اندازه در جذب مخاطب و استقبال آن ها موفق ظاهر خواهد شد.

 

 

  • شما می توانید قسمت 3 سریال آکتور و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

چه بازیگرانی در آکتور حضور دارند؟

احمد مهران فر , نوید محمدزاده , هانیه توسلی , هستی مهدوی فر , هومن برق نورد , گلاره عباسی , مهراوه شریفی نیا

 

موضوع و خط داستانی سریال آکتور درباره چه چیزی ست؟

داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن ها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

در قسمت های پیشین آکتور چه گذشت؟

در قسمت دوم دیدیم که سرانجام موعد نمایش درخواستی زوج جوان که برای مراسم عروسی خود، تدارک دیده بودند از راه رسید و مرتضا (احمد مهرانفر) و علی (نوید محمدزاده) به محل مورد نظر رفتند. این زوج که هر دو پزشک هستند، در تدارک مراسم ازدواج خود هستند، یک جشن باشکوه و مجلل که در تالاری با تشریفات بسیار در حال برگزاری است. عروس در حالی که با ماشین خصوصی و شخصی داماد (یک دستگاه بی ام و) از راه می رسد و مشغول برگزاری این شب به یاد ماندنی می شود. در همین حال علی و مرتضا نیز به عنوان دو کارگر لوله کش وارد سالن می شوند، نقش علی یک فرد عصبی پرخاشگر نیز است که به دلیل این که مرتضا به نامزدش پیام داده است به یک بار بهم می ریزد و با چاقو به او حمله می کند. از نقطه جراحت دیده مرتضا مقادیر زیادی خون می رود و باعث بهت و وحشت حاضرین می شود. در نهایت یکی از پزشکان حاضر در صحنه (از قبل هماهنگ شده) بر سر مرتضا حاضر شده و با ماساژ قلبی سعی در احیای او می کند. نتیجه کار به هوش آمدن و بازیابی سلامتی مرتضا می شود. نارضایتی و بهت حاضرین بیشتر می شود و به سمت اعتراض منتهی می شود که در همین حال با نواختن یک موزیک شادی آور از سوی داماد و ابراز این نکته که همه اتفاقات رخ داده یک نمایش از پیش تعیین شده برای سوپرایز دختر مورد علاقه اش و همنین حاضرین در مراسم بوده است، باعث خوشحالی افراد می شود.

حال باید دید که در قسمت 3 سریال آکتور چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم آکتور در این جا می کنیم.

 

سریال آکتور چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال آکتور ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 16 سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

2

  • شما می توانید قسمت 16 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

در قسمت هفتم از فصل دوم یا همان اپیزود پانزدهم پوست شیر دیدیم که نعیم و رضا پس از باخبر شدن از زنده بودن ساحل، در پی ادب کردن صمد برمی آیند. با حقارت و توهین به او از صحنه عریان او فیلم گرفته و او را تهدید می کنند که اگر باری دیگر سراغ دختر یا خانمی دیگر برود، این فیلم ها را پخش خواهند کرد. پس از این است که نعیم فیلم زنده بودن ساحل را برای مادر ساحل می فرستد و باعث خوشحالی غیرقابل وصف وی می شود.

پیشنهاد می کنیم که قسمت 16 شانزدهم سریال پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید و حتما از طریق سایت کول دانلود به تماشای آن بنشینید!

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 6 سریال سقوط!

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

 

3

  • شما می توانید قسمت 6 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد, وحید آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

قسمت پنجم سقوط با رویدادهای دیگری سپری می شود. سرگرد دیاکو یک بار دیگر تلاش می کند تا با آیسان تماس بگیرد. تماس او پس از تلاش فراوان برقرار می شود ولی راضی کردن آیسان ناامید به همکاری کار سخت تری نسبت به قبل شده است و آیسان اعتماد چندانی به او ندارد. دیاکو (حمید فرخ نژاد) تلاش می کند تا اعتماد آیسان را جلب کند و با طرح ریزی یک نقشه هم موجبات آزادی وی را فراهم کند و هم این که به مواضع داعش در شهر موصل حمله کنند و فیلم دوربین ها را به دست بیاورند. در تلاش دیگری که نیروهای امنیتی انجام می دهند، سرگرد دیاکو بالاخره موفق می شود تا کاک اردلان (عباس جمشیدی فر) را راضی به انجام عملیات شناسایی در منطقه فوق امنیتی موصل کند. درون کاپوت و سمت چراغ های ماشین او دوربین کار گذاشته می شود تا به فیلمبرداری و شناسایی مناطق تحت فرماندهی داعش بپردازد و از سویی با تک تیراندازهایی از پیش هماهنگ شده و مستقر شده در محل به تامین امنیت او اقدام کنند.

 

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

6

  • قسمت 4 سریال سرگیجه

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

  • شما می توانید قسمت 4 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

  موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

در قسمت سوم سریال سرگیجه با نحوه آشنایی فریبا و پیمان در سال ها پیش روبرو می شویم. در جایی که فریبا ظاهرا تازه به تهران آمده بود و نیاز به فراهم کردن یک خانه اجاره ای بود و چون فردی مجرد بود، با همکاری یک دوست مشترک (همسر کامران) که او نیز، پیمان را معرفی کرده بود، مشکل را حل می کند. به این ترتیب فریبا و پیمان به اتفاق هم جهت بازدید از خانه ای به محل مورد نظر می روند و این گونه وانمود می کنند که هر دو نامزد هم هستند. گرچه فرد مشاور املاک، باور نمی کند و در نهایت حاضر به اجاره دادن این واحد مسکونی می شود!

 

سریال سرگیجه چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 46 سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

  • شما می توانید قسمت 46 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 45 جیران دیدیم که چگونه شاه تلاش می کند تا جیران را ترغیب به رفع کدورت ها و آشتی کردن با ملک زاده کند. به همین منظور ملاقاتی را بین این دو نفر ترتیب می دهد و با خوشرویی و احترام بسیار، جیران را با خواهرش آشتی می دهد. ملک زاده نیز بابت سیلی که در گذشته از روی عصبانیت به جیران زده، پوزش خواهی می کند. حتما به یاد دارید که در جریان کشته شدن فرزند جیران و متعاقب آن، باز کردن پای ننه آشوب در ارگ همایونی، این مشاجره و دعوا بین ملک زاده و جیران رخ داده بود. در سمت دیگر داستان خواجه الماس یا بهتر بگوییم همان الیاس به طرز فزاینده و شگفت انگیزی در حال پیشبرد شبکه مخفی و سری خود است!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها