|

قسمت نهم سریال پوست شیر + زمان پخش و لینک دانلود

ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

در این تاپیک مشاهده می کنید: دانلود قسمت 9 پوست شیر، قسمت 14 سریال آنتن، قسمت 39 جیران، قسمت 18 بی گناه و قسمت 1 پدرخوانده البته 2 سریال کره ای ازدواج ممنوع و فصل دوم کیمیای روح نیز آماده پخش هستند که لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این سایت دریافت کنید! ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

  • قسمت 9 سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

1

  • شما می توانید قسمت 9 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

قسمت هشتم پوست شیر در حالی 5 هفته پیش و در تاریخ 25 آبان 1401 ساعت 20:00 پخش شد که اپیزود پایانی از فصل نخست این سریال محبوب و پرطرفدار بود. در یکی دو هفته پیش از آن، استقبال از این سریال به شدت رو به فزونی رفته بود و به یکی از پربیننده ترین سریال های در حال پخش تبدیل شده بود. حال با وقفه ای چند هفته ای، قسمت 9 پوست شیر منتشر می شود و پخش این سریال نمایش خانگی از سر گرفته می شود. در قسمت هشتم دیدیم که نعیم به سرنخ های تازه ای درباره شب حادثه منجر به ربودن و قتل دخترش می رسد. پیش تر وی با به یاد آوردن یک نور قرمز چشمک زن در حوالی جایی که وی بی هوش شده بود و به طبع آن، بازگو کردن این نکته به پلیس ها، نتیجه گرفته بود که منطقه حادثه در جایی نزدیک به بیابان و در مجاورت یک دکل مخابراتی بوده است. با بررسی فیلم های دوربین مدار بسته در اتوبان نزدیکی آن محل، سرگرد می تواند راننده ماشینی که در شب حادثه در اختیار مجرمین قرار گرفته بود را پیدا کند و تحت فشار قرار دهد تا به سر نخ تازه ای برسد، هر چند این مورد نیز کمک شایان توجهی به پلیس ها در جهت رسیدن به قاتلین نمی کند. در ادامه نعیم با دوست پسر سابق دخترش (با بازی هرداد صدیقیان) آشنا می شود که او این گونه ابراز می کند که آدرس محلی که احتمالا دست کم افراد مرتبط با قاتلین در آن مستقر هستند را می داند. این که چگونه و به چه ترتیبی وی به این آدرس دست پیدا کرده است چندان روشن نیست. به هر ترتیبی که هست نعیم با دوست صمیمی خودش و البته همراه با پسر مذکور به خانه قدیمی مورد نظر می روند تا انتقام خون دخترش را بگیرد. وقتی که هر سه این افراد وارد خانه می شوند و اندکی پیش از آغاز درگیری، پلیس ها از راه می رسند و نعیم و دوستانش وادار به ترک منزل از در پشتی می کنند. فرد مورد نظر که مظنون اصلی قتل دخترش است به وسیله پلیس ها دستگیر شده و نعیم وقتی به کوچه اصلی خانه مذکور می آید وی را در ماشین پلیس در حالی که دستبند زده است می بیند و به این ترتیب به فکر کشتن او می افتد. نعیم با اسلحه ای که در دست دارد به سمت او می رود ولی.... پیشنهاد می کنیم که ادامه سریال پوست شیر را در قالب قسمت نهم، به هیچ وجه از دست ندهید و از لینکی که در زیر پوستر قسمت 9 پوست شیر، درج شده است نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 14 سریال آنتن!

سریال آنتن تنها سریال کمدی حال حاضر نمایش خانگی است. آنتن به وسیله تیم موفق سال های اخیر سینما که آثار مجبوب و بسیار پرفروش تگزاس، دینامیت و انفرادی را در کارنامه خود داشته اند، ساخته شده است. حمزه صالح در مقام نویسنده و ابراهیم عامریان نیز کارگردان این اثر کمدی و طنز می باشد.

2

  • شما می توانید قسمت 14 و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی آنتن را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

چه بازیگرانی در آنتن حضور دارند؟

ارسلان قاسمی , الیکا عبدالرزاقی , بهنام تشکر , پژمان جمشیدی , سام نوری , مرجانه گلچین , هادی کاظمی , نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، رویا افشار، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام لیست هنرپیشه های آنتن را تشکیل داده اند!

 

آیا رضا عطاران در سریال آنتن بازی می کند؟

گرچه در آغاز فیلمبرداری این گونه عنوان شده بود که رضا عطاران نیز با این پروژه همکاری دارد ولی در لیست نهایی بازیگران سریال آنتن که در آستانه پخش منتشر شده است خبری از وی نیست.

 

موضوع و خط داستانی سریال آنتن درباره چه چیزی ست؟

گوهر پس از فوت همسرش یک سال درس می خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد. سریال کمدی آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

 

در قسمت های پیشین آنتن چه گذشت؟

با نقشه فرزاد، در مسیر ننه جان، بهرام وارد یه دعوای ساختگی می شود،ننه جان گوهر که شاهد کتک خوردن نوه اش است سراسیمه کیف و وسایلش را به گوشه ای پرتاب می‌کند و به کمک بهرام می‌رود، فرزاد از این موقعیت استفاده می‌کند و یک دست بریده شده در کیف گوهر می‌گذارد و کارت های حساب پس اندازش را سرقت میکند. فرزاد با خوابگاه تماس می‌گیرد و گزارش اینکه کیف گوهر احمدی را بگردید چون چیز های نامربوط حمل می‌کند گوهر را به دردسر بزرگی می اندازد،پیدا شدن یک دست قطع شده و گم شدن کارت های پس انداز ظاهرا تیر خلاص خواهد بود،اما با پیگیری شماره ای که با خوابگاه تماس گرفته شده و شنیدن نام فرزاد  گوهر متوجه می‌شود دعوا ساختگی بوده و باز هم در دام و دسیسه ی خلیل که با کمک بهرام بوده،افتاده است. گوهر عصبانی و مطمئن به سراغ خانواده اش می‌رود و چون خانه به نام اوست تمام اعضای خانواده اش را از خانه بیرون میکند، حرکت اعتراضی گوهر حرکتی رو به جلوست برای توقف کار شکنی های خلیل. باید در قسمت بعد دید که آیا کارساز خواهد بود یا خیر!

 

سریال آنتن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال آنتن ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 1 پدرخوانده

به گزارش سایت کول دانلود ، پدرخوانده که سریالی جدید در سبک و سیاق شب های مافیا ولی با وجود تغییراتی در ساختار ها و مهم تر، اضافه شدن 2 یا 3 شخصیت و کارکتر جدید به مسابقه در جهت جذاب تر شدن و ایجاد پیچیدگی های جدید، از این هفته پخش خواهد شد.

3

  • شما می توانید قسمت 1 و همچنین سایر قسمت های سریال رقابتی و فکری "پدرخوانده" را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

بازیگران پدرخوانده چه کسانی هستند؟

پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، عباس غزالی، علی صالحی ، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی (ضد)، میثم درویشان‌پور ، مجتبی پوربخش، حدیث میرامینی و…

موضوع و داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی ‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می ‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه ‌ای ‌تر و با کارت ‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌ کنند. در بازی پدر خوانده 11 بازیکن حضور دارند، 7 شهروند و 3 مافیا همراه با یک فرد مستقل که باه م رقابت می‌ کنند. به جز تعداد معدودی از شرک ‌کننده‌ های شب‌ های مافیا اکثر شرکت‌ کننده‌ های برتر آن برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند. همچنین گردانندگی پدرخوانده بر عهده  کامبیز دیرباز می باشد!

زمان پخش و نحوه تماشای پدرخوانده

سریال پدرخوانده ساعت 08:00 صبح هر دوشنبه در سایت کول دانلود CoolDl.Net پخش می شود.

 

  • قسمت 39 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

5

  • شما می توانید قسمت 39 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت های اخیر دیدیم که سیاوش پس از این که به زیر چتر و تشکیلات کفایت خاتون می رود با پیشینه خود آشنا می شود. به وی می گویند که او آخرین بازمانده از خاندان شاهی زندیه است. یعنی میراث بر و وارٍ لطفعلیخان زند. و به این ترتیب این سیاوش بوده که باید به شاهی می رسیده. برای همین کفایت خاتون و افراد تیمش در سر سودای به قدرت رسیدن و به پادشاهی رساندن سیاوش را دارند. در سمت دیگر داستان، جیران حضور دارد که در غم فوت پسرش به شدت تحت فشار و اذیت است. ننه آشوب را باری دیگر به ارگ آورده و مصرانه از او می خواهد تا قاتل فرزندش را پیدا کند. ولی این موضوع باعث جنگ و مشاجره زنان عقدی شاه از جمله تاجی و...می شود ولی این بار این ها به صراحت با دشمنی جیران برنمی خیزند بلکه که کسی که علم مخالفت بر می دارد، ملک زاده است. او به شدت جیران را تحقیر می کند و او را حتی سیلی می زند.

در قسمت 38 جیران شاهد این اتفاق بودیم که کفایت خاتون به وعده و وعید خود نسبت به سیاوش، عمل کرده و سارا گرجی را از حرمسرای ناصرالدین شاه آزاد کرده و به عمارت خود می آورد و همچنین وی را برای سیاوش حفظ می کند. این دو که پیش تر عشق سوزانی بینشان رخ داده بود پس از مدت های مدید به هم می رسند و این بار با یکدیگر پیوند و پیمان قوی را تشکیل می دهند. در ادامه سیاوش و اعضای تیم کفایت خاتون از یک طرف با چاپ و توزیع شبنامه و از سوی دیگر وارد عمل شدن و شبیخون زدن به کاروان های شاه، سعی در ایجاد اختلال در امور مملکتی و اظهار وجود یک جنبش برانداز که قصد سرنگونی حکومت قاجار را دارد، کردند. در سمت دیگر ماجرا، جیران و خواجه اش یعنی عزیز آقا که به روستای کوهسار مهاجرت کرده بودند با سیل جمعیت اهالی ده روبرو می شود که به خانه پدری وی هجوم آورده اند و خواستار کوچ این خانواده از این دهات می شوند. استدلال این افراد این است که چون جیران مورد غضب شاه است، در مراحل بعدی که نماینده های شاه برای دریافت خراج به کوهسار می آیند به دیگر خانوارها نیز سخت گرفته و خراج چند برابر می گیرند. این موضوع البته با دخالت پدر و به ویژه بردار جیران ختم به خیر می شود. اسدالله، با پخش سکه هایی که از دربار به او در این مدت رسیده بود در میان جمعیت حاضر و تحقیر آن ها و همچنین گوشزد کردن این نکته که در زمانی که پدرش کدخدای ده بوده، به همه اهالی لطف و منفعت ارزانی داشته است، مردمی که در سمت در ورودی خانه آن ها گرد هم آمده بودند را خاموش و متفرق می کند! در همین روزها است که کفایت خاتون در حال طرح ریزی نقشه دومش برای ضربه زدن به ایل قاجار است، شاه به شدت خشمگین است از این مساله و دستور تفتیش خانه همه اعضای پرنفوذ و سرشناس قاجاریان را داده است، البته مشخص نیست که این موضوع آیا شامل حال خود کفایت نیز می شوند یا خیر، در هر حال قبله عالم با تهدید و ارعاب و وحشت نسبت به صدر اعظم، سعی در پیدا کردن عامل شبنامه هاست و در همین حال سیاوش با طرح مد نظر کفایت خاتون مبنی بر به خرج دادن اندکی خشونت که موجب قتل و خونریزی ول به صورت محدود و اندک، باری دیگر مخالفت می کند. دقیقا نمی توان حدث زد که کفایت و دستیارش الیاس که دستی در سحر و جادو و پیشگویی نیز دارد، چگونه می خواهند مشکل را حل کنند و چه تدبیری را در این مرحله خواهند اندیشید. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 39 سریال تماشایی جیران از وبسایت کول دانلود می کنیم.

  • قسمت 18 سریال بی گناه

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

6

  • شما می توانید قسمت 18 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

 

در قسمت های پیشین بی گناه چه گذشت؟

قسمت 17 سریال بی گناه در واقع یکی از مهم ترین و کلیدی ترین اپیزودهای پخش شده دست کم تا بدین جا بوده است. در این قسمت حقایق تلخ و البته شوک آوری برملا می شود. و در راس آن ها هم این موضوع که بهمن و فروغ نمی توانند با هم ازدواج کنند. ابریشم (زن برادر بهمن) ، در یک دیدار دوستانه ای که با بهمن داشت، به او این حقیقت را می گوید که بهمن و در واقع عموی فروغ است و بدین ترتیب این دو نمی توانند با هم ازدواج کنند! حقیقتی که باعث بهت و تعجب فراوان بهمن می شود. وی بازگو می کند که در شب چهلم بهرام، این قضیه را متوجه می شود که بهرام همسر دیگری دارد که این زن از او حامله بوده است. 7 ماه بعد این نوزاد که یک دختر بوده به دنیا می آید. و در واقع این دختر همان فروغی می شود که بهمن در آینده عاشق او می شود و... به این ترتیب بهمن در واقع عموی فروغ می باشد. در سمت دیگر داستان ماجرای کثرتی و یلدا وارد فاز جدیدی می شود. کثرتی که با نزدیک شدن به یلدا به کافه او راه پیدا کرده و با قصد کمک و یاری رسانی به او، هر روز در کنار او بوده و به این حالت است که برادر یلدا نیز از ماجرا باخبر می شود. شادی که پیش تر ها از شاگردان استاد کثرتی بوده است قرار ملاقات سرزده ای را با برادر یلدا ترتیب می دهد و در این ملاقات خود را به عنوان فردی که قربانی و اغفال شده کثرتی است، معرفی می کند. هنوز مشخص نیست که شادی چرا این همه سعی در منفی نشان دادن چهره کثرتی دارد، چرا که پیش تر ها نیز این سمپاشی ها را در دیدار با یلدا ابراز داشته بود. این که نیتی پشت این قضایا است یا واقعا این فرد زخم خورده استاد کهنسال و پیر می باشد. بهتر است که با هم به تماشای قسمت 18 بی گناه بنشینیم تا به پاسخ این پرسش ها و همچنین سایر ابهامات این سریال برسیم.

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها