|

جزئیات تیراندازی در زمان انتخابات در داراب

فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو، پس از پایان رای‌گیری و در زمان شمارش آرا، جلوی یکی از حوزه‌های اخذ رای، اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کرده و بلافاصله از محل متواری شد.

جزئیات تیراندازی در زمان انتخابات در داراب

به گزارش شبکه شرق، عامل تیراندازی در زمان انتخابات در داراب دستگیر شد.

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

علیرضا نوشاد، فرمانده انتظامی داراب در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه پاسخن جهت بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.

او افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو، پس از پایان رأی‌گیری و در زمان شمارش آرا، جلوی یکی از مکان‌های اخذ آرای انتخابات، اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای بخش فسارود، شناسایی شد و ماموران او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم اسلحه شکاری به کار رفته در تیراندازی و تعدادی فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه بادی کشف شد، تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها