|

تیراندازی در مهدی‌شهر

جزئیات تیراندازی در مهدی‌شهر سمنان اعلام شد.

تیراندازی در مهدی‌شهر

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: عامل تیراندازی شب گذشته «اول اسفند ماه»، در مهدی‌شهر، کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ مهدی شهاب‌الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر امروز «چهارشنبه، دوم اسفندماه ۱۴۰۲» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته  «اول اسفند ماه»، یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مهدی‌شهر رخ داد که منجر به مجروحیت یک نفر و انتقال او به بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه همان لحظات اولیه چند تیم از پلیس‌های تخصصی وارد صحنه شدند و تحقیقات خود را به منظور شناسایی فرد ضارب اقدام کردند، اضافه کرد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شد در کمتر از ۱۲ ساعت ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

به گفته سرهنگ شهاب‌الدین، با دستگیری متهم مشخص شد که فرد دستگیرشده، به دلیل اختلافات خانوادگی، با یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی، به طرف برادر همسر خود تیراندازی کرده و از صحنه متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان جرایم خشن را برنمی‌تابد و با این گونه افراد، بدون اغماض برخورد پشیمان‌کننده‌ای برابر قانون خواهد داشت.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها