|

محصولی، دبیرکل پایداری:

همکاری با گروه‌های انقلابی را ادامه می‌دهیم

دبیرکل جبهه پایداری گفت: رقیب جبهه پایداری آن‌هایی هستند که با ارزش‌های انقلابی تعارض دارند. هرکسی که در صحنه سیاسی کشور به دنبال پیشرفت کشور و اعتلای جمهوری اسلامی است، پایداری خود را با آنها هم افزا می‌بیند، فارغ از اینکه اسم آنها در لیست اصولگرا باشد یا نباشد.

همکاری با گروه‌های انقلابی را ادامه می‌دهیم

به گزارش شبکه شرق، دبیرکل جبهه پایداری در نشست خبری تسنیم گفت: رقیب جبهه پایداری آن‌هایی هستند که با ارزش‌های انقلابی تعارض دارند. هرکسی که در صحنه سیاسی کشور به دنبال پیشرفت کشور و اعتلای جمهوری اسلامی است، پایداری خود را با آنها هم افزا می‌بیند، فارغ از اینکه اسم آنها در لیست اصولگرا باشد یا نباشد.

ملاک ما این است که آیا این افراد به‌دنبال پیشرفت نظام بوده و بالا بردن قدرت جمهوری اسلامی را با تبلیغ در افزایش مشارکت و اقداماتی که منجر به این شود، می‌کنند؟

کسانی که در کشور سیاه‌نمایی می‌کنند و خدماتی که دولت و شخص آقای رییسی انجام داده و پیشرفت‌های عمده و قدرت کشور که در تاریخ بی‌نظیر بوده را نمی‌بینند، کسانی که دنبال تضعیف نظام هستند و آنها که دنبال گرایش به غرب و دیکته های اعمال شده از محاکمه بین المللی وابسته به کاپیتالیسم هستند، رقیب ما هستند.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها