|

توضیحات قوه قضاییه درباره هک سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با ادعای یک گروه هکری درباره هک سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی

توضیحات قوه قضاییه درباره هک سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی قوه قضاییه گفت: با هرگونه اراده مخل در امر انتخابات برخورد و از حقوق ملت حفاظت و صیانت می‌کنیم.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره هک سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی گفت: ادعای هک، به شدت مورد تعقیب و بررسی همه جانبه قوه قضاییه است و به دلیل اینکه پیچیده است، در شرایط بهتر توضیحات تکمیلی را می‌دهم.

ستایشی افزود: ما نسبت به این موضوع حساس هستیم و به شدت پیگیری خواهیم کرد. مخدوش بودن، جعلی بودن و غیرواقعی بودن اطلاعاتی که داده شده است مشهود است و خلاف واقع بودن بسیاری از این اسناد به صورت صریح تشریح شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خبر هک دستگاه قضا، بلافاصله بعد از خبر بازگشت اموال بابک زنجانی منتشر شد و دشمنان می‌خواستند بعد از خبر خوش قوه‌ قضاییه، کام ملت را تلخ کنند. از ماجرای هک‌شدنمان نمی‌گذریم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه اقداماتی برای بازگرداندن مالک کوروش کمپانی انجام دادید، گفت: درباره این موضوع در آتی اطلاع رسانی خواهیم کرد. براساس پیگیری‌هایی که از ناحیه ۵ دادسرای انقلاب تهران شده است، اقدامات خوبی انجام شده است. این پرونده ابتدا در دادسرای ویژه اقتصادی بود که بعد به دادسرای ناحیه ۵ ارجاع شد.

او افزود: در ۲۹ بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل اعلام قرمز  و جلب مالک شرکت صادر شده است. این شرکت تحت این  عنوان به ثبت نرسیده و با عنوان دیگری ثبت شده  که اطلاع‌رسانی شد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها