|

روزنامه جمهوری اسلامی:

انتظار دارید مردم به نظام اعتماد کنند و در انتخابات شرکت کنند؟

با این حجم از گرانی و اخذ مالیات و زیرپاگذاشتن شایسته‌سالاری و حقوق‌های نجومی مسئولان، انتظار دارید مردم به نظام اعتماد کنند و در انتخابات شرکت کنند؟

انتظار دارید مردم به نظام اعتماد کنند و در انتخابات شرکت کنند؟

به گزارش شبکه شرق، جمهوری اسلامی نوشت: هر روز به شکل‌های مختلف مالیات‌ها را افزایش می‌دهند، مالیات‌های جدید وضع می‌کنند و هزینه‌های زندگی را بالا می‌برند و در عین حال تصور و یا وانمود می‌کنند در حال خدمت به کشور و حل مشکلات اقتصادی هستند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «در کشور ما بسیاری از عملکردهای مسئولین رسمی موجب سلب اعتماد مردم می‌شود و بررسی‌های منصفانه، بی‌طرفانه و بی‌غرضانه نشان می‌دهند هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، امید و اعتماد مردم به حکمرانی کمتر می‌شود.

هر روز به شکل‌های مختلف مالیات‌ها را افزایش می‌دهند، مالیات‌های جدید وضع می‌کنند و هزینه‌های زندگی را بالا می‌برند و در عین حال تصور و یا وانمود می‌کنند در حال خدمت به کشور و حل مشکلات اقتصادی هستند.

رانت‌ها، ویژه‌خواری‌ها، رشوه‌گیری‌ها و انواع مفاسد اقتصادی که اخیراً فوق نجومی شده‌اند را مردم چگونه تحمل کنند؟ و اگر تحمل کنند چگونه امید و اعتمادشان را حفظ کنند و افزایش بدهند؟

از شایسته‌ سالاری سخن می‌گوئید ولی وقتی افراد شایسته را فقط در جمع خود می‌بینید و خیل عظیم صاحبان تجربه و تخصص و تعهد و کاردانان را خانه‌نشین می‌کنید، چگونه می‌توان امید و اعتماد را زنده نگه داشت؟ و...»

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها