|

حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران:

از خیانت برخی کشور‌های اسلامی به شدت ناراحتیم/ انتخابات ایران، یکی از سالم‌ترین انتخابات جهان است

امام جمعه تهران گفت: دشمنان علیه انتخابات فعالیت می‌کنند و می‌خواهند مشارکت با جنگ روانی علیه مردم زیر سوال برود، هم رقابت مخدوش شود و هم سلامت آن را زیر سوال ببرند؛ در حالی که انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است.

از خیانت برخی کشور‌های اسلامی به شدت ناراحتیم/ انتخابات ایران، یکی از سالم‌ترین انتخابات جهان است

به گزارش شبکه شرق، خطیب موقت نمازجمعه تهران با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال زیر سوال بردن سلامت انتخابات هستند، گفت: انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است؛ چرا که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و مراقبت از آن با خود مردم است.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه اخیراً محیط کشور و تهران به یاد شهدای مدافع حرم حال و هوایی خاص پیدا کرد و با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای پایتخت، گفت: تهران را باید دوباره شناخت. چقدر استعداد معنوی باید در یک شهر وجود داشته باشد که ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده باشد؟ اقدامات بسیار خوبی در زمینه پاسداشت یاد آنان انجام شده است. شهدای ما از حرکت انقلاب و پیشبرد آرمان‌های آن حفاظت و صیانت می‌کنند و این کنگره گامی برای یادکردن از آنان و سهم‌شان در پیشرفت انقلاب است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران یادآور شد: کارهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و به‌ویژه کارهایی که بتواند این عزیزان را بیشتر به نسل جدید معرفی کند، همچنان باید انجام شود. سپاه تهران در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و این مسیر باید با اقدامات بعدی تکمیل شود.

حاج‌علی‌اکبری یادآور شد: فرمان الهی بر انتخابات قرار دارد که یک وظیفه اسلامی، ملی و سراسری است. همه باید همت کنیم که در انتخابات یک همراهی و همکاری قوی داشته باشیم. دشمنان علیه انتخابات فعالیت می‌کنند و می‌خواهند مشارکت با جنگ روانی علیه مردم زیر سوال برود، هم رقابت مخدوش شود، هم امنیت را تحت تاثیر قرار دهند و هم سلامت آن را زیر سوال ببرند؛ در حالی که انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است. علتش این است که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و مراقبت و برگزاری آن با خود مردم است.

او افزود: امیدواریم با هوشیاری ملی از امنیت کشور به ویژه در زمان انتخابات هم پاسداری شود. در بعد رقابت برای هر کرسی مجلس ۴۰ رقیب وجود دارد و این یعنی یک رقابت خوب. در مشارکت هم ان شاءالله همه مردم در انجام این کار بزرگ همراهی داشته باشند تا وظیفه دینی، ملی و الهی ما انجام شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گذشت بیش از ۱۰۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: در همه این مدت هر خبری که از این عملیات رسید و تا امروز ادامه یافت، نشان از پیروزی و موفقیت گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم غزه و حکایت از بی‌نتیجه ماندن اهداف اسرائیل در این نبرد داشت. اکنون حماس باقیست، اسرا را در اختیار دارد، تونل‌ها سرجای خود و تله‌ای علیه سربازان شیطان است. مهاجرت بزرگی که می‌خواستند علیه مردم غزه انجام دهند، شکست خورد.

او با ابراز خرسندی از اقدامات کشورهای محور مقاومت در مواجهه با اسرائیل، تاکید کرد: در عین حال که از این اقدامات خوشحالیم، به شدت از خیانتی که برخی کشورهای اسلامی و سرانش انجام می‌دهند و جز سخنرانی و جلساتی کار دیگری انجام نمی‌دهند، در حالی که باید روابط خود را با آنان قطع می‌کردند و بر شریان‌های حیاتی آنان دست می‌گذاشتند، ناراحتیم. 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها