|

امام جمعه شیراز:

برخلاف مخاطبان برخی رسانه‌های نوین، روحانیت در پرشور شدن انتخابات می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند

دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نقش روحانیت و مبلغان در پرشور برگزار شدن انتخابات پیش رو تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر خود فرمودند هر کس مخاطبی دارد باید برای حضور در انتخابات دعوت کند، از این رو مبلغان و روحانیون از افرادی هستند که مخاطبانی دارند که سخنان آنها را می پذیرند برخلاف مخاطبان برخی رسانه های نوین که مطالب آنها را قبول ندارند، از این جهت روحانیت معظم در پرشور شدن انتخابات می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

 برخلاف مخاطبان برخی رسانه‌های نوین، روحانیت در پرشور شدن انتخابات می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام والمسلمین دژکام انتخابات را مانور قدرت نظام اسلامی در برابر دشمنان نظام و قدم اساسی برای ایجاد تحول در کشور دانست و بر نقش روحانیت و مبلغان در پرشور برگزار شدن انتخابات تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از جهات مختلفی دارای اهمیت است و یکی از این جهات حضور بین المللی ایران میان سایر کشورهای جهان است.

وی مشروعیت هر دولتی را وابسته به حمایت مردم کشور از نظام و حاکمیت دانست و ابراز داشت: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر همه توطئه های دشمنان به واسطه حمایت مردم از نظام بوده است که در این چند دهه اخیر همواره مردم حامی نظام و انقلاب بودند و در این انتخابات پیش رو نیز مانور قدرت نظام اسلامی در برابر دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با بیان اینکه ما به دنبال تحول مثبت در کشور خود هستیم، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی این تحول امکان پذیر است که باید گام نخست این تحول با کمک و حضور پرشور مردم در انتخابات برداشته شود، حرکت مردم پیشرفت و تحول در کشور را رقم خواهد زد و باید رشد کشور از جهات مختلف استمرار یابد، بنابراین انتخابات قدم اساسی و نخستین ایجاد تحول در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ابراز کرد: کشور ما در طول 200 سال گذشته که تمدن اروپایی قدرت گرفته است، عقب ماندگی هایی دارد که با تحول، رشد و پیشرفت باید جبران این عقب ماندگی ها را داشته باشیم و برای جایگاهی که جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد بهتر و جلوتر گام برداریم، از این رو مردم باید بدانند جز مسیر انتخابات صحیح تغییر و تحول مثبت در کشور ایجاد نخواهد شد.

 وی با اشاره به نقش روحانیت و مبلغان در پرشور برگزار شدن انتخابات پیش رو تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر خود فرمودند هر کس مخاطبی دارد باید برای حضور در انتخابات دعوت کند، از این رو مبلغان و روحانیون از افرادی هستند که مخاطبانی دارند که سخنان آنها را می پذیرند برخلاف مخاطبان برخی رسانه های نوین که مطالب آنها را قبول ندارند، از این جهت روحانیت معظم در پرشور شدن انتخابات می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

 

منبع: رسا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها