|

روزنامه جمهوری اسلامی: هوشمند مثل نصرالله ؛ ضربه‌ات را بزن اما مشتت باز نشود!

سید حسن نصرالله هم اقدام به فرونشاندن و تعدیل فضای برانگیخته روانی جبهه مقاومت کرد و در عین حال با تهدیدات تلویحی و ابهام‌هایی که در سخنانش گنجانده بود، جنگ روانی به هم ریختگی در جبهه دشمن تعمیق بخشید."

روزنامه جمهوری اسلامی: هوشمند مثل نصرالله ؛ ضربه‌ات را بزن اما مشتت باز نشود!

به گزارش شبکه شرق، سید حسن نصرالله هم اقدام به فرونشاندن و تعدیل فضای برانگیخته روانی جبهه مقاومت کرد و در عین حال با تهدیدات تلویحی و ابهام‌هایی که در سخنانش گنجانده بود، جنگ روانی به هم ریختگی در جبهه دشمن تعمیق بخشید."

جمهوری اسلامی نوشت: هنر این است که مشتت را هم با قدرت روی میز بکوبی که حریف حساب کار دستش بیاید و هم نتواند دستت را بخواند. هنری که سید حسن نصرالله به خوبی از آن برخوردار است و بارها آن را نشان داده است. به ویژه این روزها که همه – از دوست و دشمن - لحظه‌ها را برای شنیدن موضِعِ او درباره موضوع طوفانِ الاقصی، می‌شمردند.

او پشت تریبون قرار گرفت. سخن گفت. اما مشتش را باز نکرد. دریافت نخست همان بود که بی‌بی‌سی مخابره کرد؛ "سیدحسن نصرالله همه را در برزخ نگه داشت!" در همین حالِ در برزخ نگه داشتنِ حریف، به قول همین بنگاه خبری، پیامش را هم به رقیبِ اصلی داد؛ "دبیرکل حزب‌الله لبنان آمریکا را مستقیم تهدید کرد و گفت که توانایی هدف قرار دادن ناوگان ایالات متحده را در منطقه دارند."

 

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها