|

آغاز حملات انتخاباتی اصولگرایان به اصلاح‌طلبان/ با هدف تایید صلاحیت شورای نگهبان مشغول فضاسازی هستند!

اصلاح طلبان در حالی این روزها به برجام می پردازند که همگان در جامعه متوجه غروب برجام شده اند.

آغاز حملات انتخاباتی اصولگرایان به اصلاح‌طلبان/ با هدف تایید صلاحیت شورای نگهبان مشغول فضاسازی هستند!

به گزارش شبکه شرق، اصلاح طلبان دوباره دل شان هوای برجام کرده است و این روزها خیلی درباره این توافق مدیحه سرایی می کنند.

احمد بخشایش‌اردستانی درباره دلیل مانورهای جدید اصلاح طلبان بر موضوع برجام و دستاوردهای آن گفت: آقایان اصلاح طلب در حال تست فضای سیاسی کشور هستند، بالاخره انتخابات مجلس پیش رو است و آنها زوایای مختلف را ارزیابی می کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را در این انتخابات بگیرند و حداقل یک فراکسیون قوی را در دوره بعد مجلس تشکیل بدهند.

بخش های از گفت و گوی بخشایشی اردستانی را در ادامه می‌خوانید:

اگر اصلاح طلبان بتوانند در انتخابات مجلس نتیجه مطلوب خود را کسب کنند، قطعا آن را پلی برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 خواهند کرد.

طبیعی است که نیروهای این جریان از هر موضوعی برای اظهارنظر و طرح دیدگاه بهره بگیرند. نمونه بارزش آن است که تلاش دارند روی نقطه ضعف های دولت سیزدهم دست بگذارند و آن نقاط را برجسته کنند.

اصلاح طلبان در حالی این روزها به برجام می پردازند که همگان در جامعه متوجه غروب برجام شده اند. یکی از بندهای خوب برجام این بود که محدودیت فروش تسلیحاتی ایران به پایان رسید، هر چند اروپایی ها خیلی تلاش کردند که جلوی این مسئله را بگیرند.

اصلاح طلبان تا آخرین لحظه دست از انتخابات نمی کشند و همه ظرفیت خود را برای موفقیت در این عرصه به کار می گیرند، در مجموع اصلاح طلبان مشغول فضاسازی هستند تا بتوانند تأیید صلاحیت برخی نیروهای شان را از شورای نگهبان بگیرند.

 

منبع: نامه نیوز
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها