|

مصطفی کواکبیان، نماینده پیشین مجلس:

همه شبکه‌های تلویزیون شده افق!/ به جای استفاده از فردوسی‌پور و رشیدپور از مجری فحاش حمایت می‌کنید

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد شدید از تلویزیون و مدیریت جدید آن گفت: قبلا که به شبکه افق دعوت می شدم، می گفتند این شبکه کلا هشت درصد بیننده دارد و من بعد از حضور در برنامه های آنها می گفتم کاش شبکه افق شبیه سایر شبکه ها شود. حالا می خواهم بگویم برعکس شده و در دوره جدید همه شبکه های تلویزیون به شبکه افق تبدیل شده است!

همه شبکه‌های تلویزیون شده افق!/ به جای استفاده از فردوسی‌پور و رشیدپور از مجری فحاش حمایت می‌کنید

به گزارش شبکه شرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد شدید از تلویزیون و مدیریت جدید آن گفت: قبلا که به شبکه افق دعوت می شدم، می گفتند این شبکه کلا هشت درصد بیننده دارد و من بعد از حضور در برنامه های آنها می گفتم کاش شبکه افق شبیه سایر شبکه ها شود. حالا می خواهم بگویم برعکس شده و در دوره جدید همه شبکه های تلویزیون به شبکه افق تبدیل شده است!

مصطفی کواکبیان فعال سیاسی اصلاح طلب در برنامه دوشنبه‌شب جام‌جم با انتقاد شدید از تلویزیون و مدیریت جدید آن گفت: قبلا که به شبکه افق دعوت می شدم که ظاهرا متعلق است به سپاه پاسداران، می گفتند این شبکه کلا هشت درصد بیننده دارد و من بعد از حضور در برنامه های آنها می گفتم کاش شبکه افق شبیه سایر شبکه ها شود. حالا می خواهم بگویم برعکس شده و در دوره جدید همه شبکه های تلویزیون به شبکه افق تبدیل شده است!

الان مجری های خوب تلویزیون کجا هستند؟ آقای عادل فردوسی پور کجاست؟ ایشان مگر مطالبه گری نمی کرد؟ آقای مهران مدیری، رامبد جوان و رضا رشیدپور کجا هستند؟ علی ضیا کجاست؟ این ها مگر حرف مردم را نمی زدند؟ مطالبه نمی کردند؟ شما حفظ نکردید...به جایش یک آقایی را که فحش خواهر و مادر می دهد، حمایت می کنید!

 

منبع: اعتمادآنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها