|

وزیر آموزش و پرورش

تخلف مدارس دولتی در دریافت وجه پیگیری می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: دریافت هرگونه وجه از اولیا در مدارس دولتی خلاف قانون است و مواردی که گزارش داده شود، بررسی و پیگیری خواهد شد.

تخلف مدارس دولتی در دریافت وجه پیگیری می‌شود

به گزارش شبکه شرق، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا هنوز برخی مدارس دولتی خارج از دستورالعمل از اولیا وجه دریافت می کنند، اظهار داشت: این موضوع خلاف قانون است و به طور مشخص راهکار آن پیشنهاد شده است.

وی تصریح کرد: هر کسی که موارد تخلف را گزارش کند تیم های نظارتی بررسی می کنند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا فضای مجازی به طور کلی یک رهاشدگی دارد، برخی معلمان برنامه هایی را در فضای مجازی برگزار می کنند و آیا برای معلمان در این موضوع دستورالعملی درنظر گرفته شده است نیز اظهار داشت: متاسفانه کاری انجام نشده یا من بی اطلاع هستم.

صحرایی یادآورشد: اما حتما باید در این زمینه فکری کرد و اگر تداخل با آموزش رسمی دارد باید نظم و انضباط پیدا کند.

وی همچنین درباره استخدام جدید گفت اکنون در مرحله ارزیابی آموزگاران در حال انجام است و امید است معلمان خوبی را برای فرزندان این سرزمین که شایسته بهترین معلمان هستند، انتخاب کنیم 

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اعتراضات خانواده ها و  دانش آموزان نسبت به نتیجه امتحانات سال دوازدهم نیز گفت: روز گذشته آخرین روز اعلام اعتراض بود و با توجه به اینکه دیروز با قطعی برق مواجه شدیم امروز نیز دریافت اعتراضات ادامه داشت.

صحرایی در پایان این مطلب را هم گفت که ۱۲ مردادماه آزمون استخدامی برای پذیرش ۲۲ هزار نفر برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها