|

بایدن: ما برنده می‌شویم

رئیس جمهوری آمریکا گفت: مردم، من این تصور را قبول ندارم که ما در مشکل هستیم. من فکر می‌کنم ما برنده خواهیم شد.

بایدن: ما برنده می‌شویم

به گزارش شبکه شرق، رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده آمریکا پیروز خواهند شد، اما هشدار داد که اگر نظرسنجی‌هایی که پیروزی جمهوری‌خواهان را درست نشان می‌دهند، دو سال دشوار خواهد بود.

به گزارش فرانس ۲۴، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده آمریکا پیروز خواهند شد، اما هشدار داد که اگر نظرسنجی‌هایی که پیروزی جمهوری‌خواهان را درست نشان می‌دهند، آمریکا دو سال دشوار در پیش خواهد داشت.

بایدن ۷۹ ساله به حضار در شیکاگو گفت: مردم، من این تصور را قبول ندارم که ما در مشکل هستیم. من فکر می‌کنم ما برنده خواهیم شد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان برای پیروزی‌های بالقوه بزرگ در انتخابات کنگره روز سه‌شنبه، امیدوارند که نه تنها در مجلس نمایندگان بلکه کنترل سنا را هم به دست آورند.

این موضوع دو سال آخر دوره اول ریاست جمهوری بایدن را به یک جنگ تمام عیار تبدیل می‌کند و زمینه را برای انتخابات ریاست جمهوری پرتنش سال ۲۰۲۴ فراهم می‌کند، با این سؤال که آیا بایدن، که این ماه ۸۰ ساله می‌شود، می‌خواهد دوباره نامزد شود یا خیر.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها