|

عکاظ عربستان:

اولین عضو زن هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان چه کسی است؟

عضویت شیلا بنت عذیب الرویلی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان، سابقه جدیدی ایجاد کرد،او اولین زنی در عربستان است که چنین سمتی را به دست آورد و عضو هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان سعودی شد.

اولین عضو زن هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان چه کسی است؟

ذلفا معیل- عضویت شیلا بنت عذیب الرویلی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان، سابقه جدیدی ایجاد کرد،او اولین زنی در عربستان است  که چنین سمتی را به دست آورد و عضو هیئت مدیره بانک مرکزی عربستان سعودی شد.

شیلا الرویلی مدیرعامل یکی از شرکت های سرمایه گذاری آرامکو و عضو هیئت مدیره بانک الاهلى عربستان است. وى دارای تجربه گسترده ای در زمینه مالی است و بیش از 22 سال سابقه در این زمینه دارد.

شیلا الرویلی داراى شایستگی های اقتصادی و اداری ممتازى است، رویلی در سال 2021 در لیست 25 زن تأثیرگذار و الهام بخش قلب انرژی در حوزه انرژی قرار گرفت و به عنوان یک زن تاثیرگذار در این حوزه انتخاب شد .

او دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ملک فیصل و دو مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آمریکایی بیروت و همچنین از مدرسه تجارت سولون در موسسه فناوری ماساچوست است.

الرویلی پیش از این چندین سمت در آرامکو عربستان سعودی داشت، از جمله مدیر مدیریت ریسک مالی، مدیر بخش تحلیل جهانی و رئیس بخش مدیریت سرمایه گذاری.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها