|

امام جمعه خلخال:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان بیشتر شعار دادند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مسئولان نظام اسلامی به جای شعار، شایسته است وارد میدان عمل شده و بعد از گذشت چهار دهه به جلب رضایت مردم کمر همت ببندند.

امام جمعه خلخال:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان بیشتر شعار دادند

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام کریم اسدی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: بزرگترین توفیق در نظام اسلامی خدمت به مردم است و اکثر مدیران و مسئولان نیز در سال‌های اخیر با عملکرد خود نشان دادند که به جای شیفته بودن به قدرت، عاشق خدمت هستند.

وی تصریح کرد: سفر وزیر جهاد کشاورزی به خلخال و کوثر نشان از این تعهد خدمت و تلاش مسئولانی است که کمر همت بسته‌اند تا در دوران مسئولیت، گرهی را باز کرده و مردم را بیش از گذشته به آینده امیدوار کنند.

امام جمعه شهرستان خلخال سابقه مردم این شهر را در دینداری و تقدیم علما و شهدای متعدد به انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: به رغم همه این گنجینه توفیقات، در جریانات اخیر شیطنت دشمنان انقلاب سعی کرد تا مردم خلخال را به مسیر انحراف بکشاند اما هوشیاری مردم این شهرستان مانع از شکل‌گیری اغتشاشات و یا حوادث ناگوار شد.

حجت‌الاسلام اسدی افزود: دولت سیزدهم شبانه‌روز تلاش می‌کند تا خدمت بی‌منتی را به مردم انجام دهد و دشمن نیز با عصبانیت و بغض خبیثانه سعی دارد تا مانعی بزرگ بر سر راه دولت به وجود آورد تا این خدمات نادیده گرفته شود.

وی جزع و فزع غرب را ناشی از حرکت راستین ملت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنان باید مسیر خدمت به مردم تقویت شود تا کشاورزان و فعالان عرصه تولید بتوانند شایسته عمل کنند.

حجت‌الاسلام اسدی انتظار به حق مردم این شهرستان را تکمیل سدهای معیشتی، کانال‌های کشاورزی، اصلاح جاده‌های بین مزارع، تأمین معایش مناسب عشایر و کسب رزق و روزی حلال اعلام کرد و ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان بیشتر شعار دادند و بهتر است در گام دوم انقلاب به جای شعار، عمل واقعی ملاک کار قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان خلخال بیان کرد: مردم امیدواری زیادی به دولت سیزدهم دارند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی برطرف و اصلاح امور به درستی اتفاق بیفتد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها