|

آشنایی با محصول جدید هیوندای آیونیک 5

دهه اخیر را می تواند شروع انقلاب خودروهای برقی در این حوزه دانست.

آشنایی با محصول جدید هیوندای آیونیک 5

دهه اخیر را می تواند شروع انقلاب خودروهای برقی در این حوزه دانست. شرکت خودروسازی هیوندای نیز برای عقب نماندن از این رقابت با تولید خودروهای برقی با طراحی خلاقانه سعی دارد تا گوی رقابت را برباید. هیوندای آیونیک 5 محصول برقی جدید این خودروساز است که به زودی به بازار می آید.

به تازگی اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که کمپانی هیوندای خودش را برای عرضه یک نسخه داغ و جنجالی از خودرو خانوادگی آیونیک 5 آماده می کند. این محصول جدید که آیونیک 5 N نام دارد تمام برقی است و از عملکردی بسیار بالا برخوردار است به گونه ای که می تواند به رقابت با سوپرماشین ها بپردازد.

 کمپانی هیوندای تأیید کرده است که آیونیک 5 N از فناوری ای بهره خواهد برد که از کانسپت های ان ویژن 74 (N Vision 74) و آر ان 22 ای (RN22e) برگرفته شده است.

در سال های اخیر به لطف محصولاتی بسیار عالی مانند هات هچ های هیوندای i20 N و هیوندای  i30 N، خط تولید N از کمپانی کره ای هیوندای توسعه زیادی یافته است و از آن جایی که آن دو محصول موفق از موتورهایی چهار سیلندر و توربوشارژری بنزینی بهره می برند، آیونیک 5 N نخستین خودرو تمام برقی از سری  N به شمار می آید.

به نظر می رسد جزییات بیشتر آیونیک 5 N تا سال آینده اعلام نشود ولی کمپانی هیوندای تأیید کرده است که این خودرو در سال 2023 روانه بازار خواهد شد و کانسپت آر ان 22 ای نیز در آینده نقش بسیار مهمی در توسعه خودروهای برقی سری N ایفا خواهد کرد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که آیونیک 5 N حدود 620 اسب بخار نیرو خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها