|

آخرین اخبار و جزئیات از حادثه مرگبار در فیلم‌برداری سریال سلمان فارسی

آخرین اخبار و جزئیات حادثه مرگبار در جریان فیلم‌برداری سریال سلمان فارسی اعلام شد.

آخرین اخبار و جزئیات از حادثه مرگبار در فیلم‌برداری سریال سلمان فارسی

به گزارش شبکه شرق، بروز حادثه در پروژه فیلم‌برداری سلمان فارسی، در خیج شهرستان شاهرود، منجر به مرگ دو نفر و مصدومیت چهار نفر شد.

محمد تقی یزدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: ظاهرا بروز حادثه، حین تخریب یک پل منجر به این حادثه شده و همین منجر به مرگ دو نفر و مصدومیت چهار نفر از عوامل این پروژه شده است.

او با بیان اینکه کار فیلمبرداری در منطقه خیج شهرستان شاهرود در حال انجام است، افزود: بعد از انتشار خبر حادثه، چندین بار با عوامل این مجموعه تماس گرفتیم اما هنوز موفق به ارتباط و اطلاع دقیق از حادثه نشدیم.

پیش از این، حسن گرزین، بخشدار بسطام از فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی و مصدومیت چهار نفر و مرگ دو نفر خبر داده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر جان باختند، ادامه داد: براثر فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود چهار نفر مصدوم شدند.

بخشدار بسطام با اشاره به انتشار اسامی حان‌باختگان حادثه محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی اعلام کرد: جان‌باختگان به نام‌های «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران هستند.

بخشدار بسطام با بیان اینکه یکی از چهار مصدوم حادثه در محل مداوا شد، ابراز کرد: سه مصدوم اعزام‌شده به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود، «علی عجم» ۴۰ ساله از شاهرود، «محمدعلی گرگانی» ۳۰ ساله و «علیرضا یوسف‌زاده» ۴۵ ساله هستند.

 دستور استاندار سمنان مبنی بر پیگیری علت حادثه در سریال سلمان فارسی

استاندار سمنان با صدور دستوری خواستار پیگیری سریع علل حادثه و رسیدگی عاجل به حال مجروحان و مصدومان حادثه در فیلمبرداری سریال سلمان فارسی شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه ۱۰ اسفند و در پی بروز حادثه در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در تماس تلفنی با داود میرباقری کارگردان این سریال فاخر در جریان این حادثه قرار گرفت.

در پی بروز حادثه ریزش آوار در محل فیلمبرداری سریال فاخر سلمان فارسی که منجر به فوت دو نفر و مصدومیت ۴ نفر از عوامل این سریال شد استاندار سمنان با برقراری تماس تلفنی با استاد داوود میرباقری کارگردان هم استانی این سریال ضمن عرض تسلیت به دست اندرکاران و هنروران این مجموعه بر پیگیری علل این حادثه غم انگیز تاکید کرد.

استاندار سمنان در همین ارتباط به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دستور داد با بسیج تمامی امکانات لازم و هماهنگی کامل دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود نسبت به انجام اقدامات لازم به منظور مداوای مصدومان و همچنین رفع مشکلات احتمالی در مسیر ادامه ضبط این سریال تلویزیونی اقدام لازم صورت گیرد.‌

 در جریان این حادثه، دو نفر از عوامل فیلم جان باخته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

جان باختگان از هنروران و بدلکاران بودند. همچنین سه نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری هستند. این حادثه در پی تخریب یک پل و در خیج شاهرود محل فیلمبرداری این سریال فاخر صورت گرفته است.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها