|

ریزش مرگبار آوار در لوکیشن سریال سلمان فارسی/ فیلم

جزئیات ریزش آوار در لوکیشن سریال سلمان اعلام شد.

ریزش مرگبار آوار در لوکیشن سریال سلمان فارسی/ فیلم

به گزارش شبکه شرق، ریزش آوار در لوکیشن سریال «سلمان فارسی»، جان ۲ نفر را گرفت.

ریزش آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان، در روستای خیج، از توابع شهرستان شاهرود، جان دو نفر را گرفت.

ریزش آوار در لوکیشن سریال سلمان در روستای خیج از توابع شهرستان شاهرود، جان دو نفر را گرفت.

این حادثه بعدازظهر امروز، پنجشنبه «دهم اسفند ماه»، در محل فیلم‌برداری رخ داد. در این حادثه چهار نفر نیز مصدوم شدند.

اورژانس هوایی شاهرود مصدومان را برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل کرد. هنوز علت حادثه مشخص نیست.

«خیج» در ۴۵ کیلومتری شمال شاهرود و نزدیک خوش‌ییلاق قرار دارد.

جزئیات تازه از حادثه ریزش آوار در محل فیلم‌برداری سریال سلمان فارسی

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» با اشاره به حادثه‌ای که سر صحنه این سریال اتفاق افتاده است، از اقدامات برای انتقال مصدومان خبر داد و اعلام کرد در این حادثه دو نفر جان باختند.

احسان ناظم بکایی، مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» با اشاره به حادثه ناگواری که سر صحنه این سریال رخ داده است، بیان کرد: عوامل سر صحنه فیلمبرداری در شمال شاهرود بودند که متاسفانه پلی که برای پروژه ساخته شده بود، فرو ریخته است.

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» اضافه کرد: وقتی پل و سازه‌ها فرو می‌ریزند، حجم سازه‌ها به گونه‌ای بوده است که باعث درگذشت ۲ نفر از هنرورها می‌شود. ارتفاع پل حدود یک متر بوده است و آنچنان بلند نبوده است اما هنرورها، بر اثر برخورد به سازه مصدوم شدند.

ناظم بکایی با اشاره به مصدومیت دیگر عوامل سریال بیان کرد: چهار نفر دیگر هم دچار مصدومیت‌هایی شدند که فوراً با بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

سریال «سلمان فارسی» سخت‌ترین و بیگ‌پروداکشن‌ترین سریال حال حاضر تلویزیون محسوب می‌شود که به کارگردانی داوود میرباقری در حال ساخت است.

اسامی جان‌باختگان و مصدومان حادثه ریزش آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

جان‌باختگان این حادثه، «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران هستند.

مصدومان «علی عجم» ۴۰ ساله از شاهرود، «محمدعلی گرگانی» ۳۰ ساله و «علیرضا یوسف‌زاده» ۴۵ ساله هستند.

توضیحات رئیس اداره فرهنگ شاهرود درباره ریزش آوار در محل پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی

محمد تقی یزدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: ظاهرا بروز حادثه، حین تخریب یک پل منجر به این حادثه شده و همین منجر به مرگ دو نفر و مصدومیت چهار نفر از عوامل این پروژه شده است.

او با بیان اینکه کار فیلمبرداری در منطقه خیج شهرستان شاهرود در حال انجام است، افزود: بعد از انتشار خبر حادثه، چندین بار با عوامل این مجموعه تماس گرفتیم اما هنوز موفق به ارتباط و اطلاع دقیق از حادثه نشدیم.

پیش از این، حسن گرزین، بخشدار بسطام از فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی و مصدومیت چهار نفر و مرگ دو نفر خبر داده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر جان باختند، ادامه داد: براثر فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود چهار نفر مصدوم شدند.

بخشدار بسطام با اشاره به انتشار اسامی حان‌باختگان حادثه محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی اعلام کرد: جان‌باختگان به نام‌های «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران هستند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها