|

مشاوره رایگان برندگان لاتاری 2024

مشاوره برندگان لاتاری 2024 بصورت رایگان توسط موسسه ایرانیان لاتاری مطمعن ترین و با سابقه ترین سایت ثبت نام لاتاری در ایران که گامی نو در کمک به هموطنان عزیزمان خواهد بود.

 

لاتاری آمریکا چیست

در این مقاله ابتدا سعی خواهیم کرد نسبت به تعریف لاتاری مفهوم درستی را برسانیم، سپس راجب نتایج لاتاری و برندگان لاتاری بیشتر صحبت کنیم.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست ؟

لاتاری گرین کارت آمریکا یا Diversity Immigrant Visa Program (DV Program) یک برنامه مهاجرتی است که توسط دولت آمریکا برای فراهم کردن فرصتی برای مهاجرت به آمریکا برای افراد، از کشورهایی که تعداد کمی از آنها به آمریکا مهاجرت می‌ کنند، برگزار می‌ شود. این برنامه متقاضیانی را در نظر می‌ گیرد که در قوانین مهاجرتی آمریکا مشمول مشروطیت‌ های خاصی نیستند و برخی شرایط دیگر را نیز برآورده می‌ کنند.

برای شرکت در برنامه لاتاری گرین کارت، متقاضیان باید در برابر یک سری الزامات قرار بگیرند، از جمله داشتن حداقل مدرک تحصیلی مشخص و حداقل سابقه کاری و باید بر اساس اعتبارسنجی امنیتی موفق باشند. برنامه لاتاری گرین کارت سالی یکبار برگزار می‌ شود و برندگان انتخاب شده به عنوان برنامه‌ ای از سوی دولت آمریکا به ثبت نام در برنامه مهاجرتی پایدار یا Permanent Resident Card نیز شناخته شده است، دعوت می‌ شوند.

مهم است بدانید که شرکت در لاتاری گرین کارت تضمینی برای دریافت ویزای دائم به آمریکا نیست و به دلیل این که تعداد درخواست‌ هایی که ارسال می‌ شوند، بیش از تعداد ویزای قابل صدور است، شانس برندگی در این برنامه نسبتا کم است.

اشتباه در ثبت نام لاتاری

  1. بعضی اشتباهات در نام نویسی لاتاری هستند که باعث مردود شدن شما می شود :
  2. نداشتن مدرک دیپلم یا نداشتن حداقل 2 سال سابقه کاری در 5 سال گذشته با نمره 7 یا بالاتر بر اساس امتیازدهی وزارت کار آمریکا
  3. تکمیل نکردن فرم همسر و فرزندان زیر 21 سال مجرد برای افراد متاهل
  4. عدم درج اطلاعات فرزندان مجرد زیر 21 سال افرادی با وضعیت تاهل همسر فوت شده یا طلاق گرفته
  5. استفاده از عکس قدیمی یا متعلق به شخص دیگر
  6. فوت متقاضی اصلی
  7. عدم تکمیل فرم های DS-260 بعد از قبولی در لاتاری

توجه داشته باشید با عدم رعایت موارد فوق، حتی با وجود شرکت در قرعه کشی لاتاری و برنده شدن، شانس اخذ ویزا برای برندگان از دست می رود.

این بدین معناست که عملا شرکت در مصاحبه لاتاری حاصلی برای برندگان به همراه نخواهد داشت.

برنده شدن در لاتاری

افزایش شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا

برای افزایش شانس قبولی در لاتاری گرین کارت آمریکا، می‌ توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. اطمینان از دقت و کامل بودن اطلاعات شخصی و مدارک ثبت‌ نام شما در سایت وزارت خارجه آمریکا. اگر اطلاعات و مدارک شما کامل و صحیح نباشند، شانس قبولی شما کاهش می‌ یابد.

2. شرکت در لاتاری گرین کارت هر سال با مشخصات جدید و بهتر. در صورتی که در سال قبلی شرکت کرده‌ اید و برنده نشده‌ اید، می‌ توانید در سال‌ های بعدی با بهبود مشخصات شخصی خود دوباره شرکت کنید.

4. شرکت در برنامه‌ های پیش‌ درآمد از ارائه خدمات تخصصی برای آمادگی برای ثبت‌ نام در لاتاری گرین کارت، مثل مشاوره با کارشناسان مهاجرتی ایرانیان لاتاری

5. توجه به محدودیت‌ های ویزای آمریکا و آمادگی برای پاسخگویی به سوالات مسئولان مهاجرتی در صورت نیاز.

زمان اعلام نتایج لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا هر ساله متفاوت است. در هر سال، سایت وزارت خارجه آمریکا، که مسئول برگزاری این برنامه است، زمان دقیق اعلام نتایج را اعلام می کند. اما معمولاً نتایج در اردیبهشت ماه اعلام می شود. برای اطلاعات بیشتر و زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری گرین کارت، به سایت ایرانیان لاتاری مراجعه کنید.

مسیر هر فرد بعد از برنده شدن در لاتاری

از زمانی که یک فرد متوجه می شود که جزء برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا شده، تا زمانی که ویزا بگیرد و به خاک ایالات متحده وارد شود، مسیری نسبتا دشوار پیش روی او خواهد بود.

تکمیل یا سابمیت فرم DS-260، انتخاب سفارت، جمع آوری مدارک مورد نیاز، آمادگی جهت مصاحبه تا در نهایت انتخاب ایالت مناسب و اجاره مسکن در ایالات متحده، هر کدام می توانند یک چالش جدی در مسیر برندگان لاتاری باشند.

مشاوره برندگان لاتاری

مشاوره برندگان لاتاری 2024 بصورت رایگان توسط موسسه ایرانیان لاتاری مطمعن ترین و با سابقه ترین سایت ثبت نام لاتاری در ایران که گامی نو در کمک به هموطنان عزیزمان خواهد بود.

بهترین خدمات مشاوره ای به برندگان لاتاری

  • بررسی و تکمیل فرم DS-260
  • مشاوره کامل و قدم به قدم تا دریافت گرین کارت
  • مکاتبه با سفارت مقصد در صورت لزوم
  • بررسی و توضیحات مدارک مورد نیاز مصاحبه و مدیکال (واکسن و تست های پزشکی)
  • دریافت نامه مصاحبه، نوبت سفارت و توضیحات مکالمه مصاحبه با توجه به شرایط شخصی کیس
  • رجیستر در سایت پست و آماده شدن جهت مصاحبه
  • پیگیری صدور ویزا و پیگیری و مشاوره در صورت حالت های خاص و اِی پی
  • مشاوره انتخاب ایالت با توجه به شرایط شغلی، مالی، خانوادگی، عقیدتی و رفتاری شخص برنده
  • تهیه مسکن (اجاره) برای برندگان در ایات انتخابی با بودجه مدنظر شخص برنده و پرداخت وجه هنگام تحویل مسکن

نتایج لاتاری 2024

نتایج لاتاری 2024 و وضعیت برندگان این دوره، شانزدهم اردیبهشت ماه 1402 منتشر خواهد شد. قرعه کشی لاتاری 2024 از میان متقاضیانی که در بازه ی زمانی مهر و آبان 1402 اقدام به ثبت نام نموده اند، انجام می شود.

زمان اعلام نتایج لاتاری از طریق راه های ارتباطی موسسه ایرانیان لاتاری اطلاع رسانی خواهد شد. پس از انتشار نتایج، ثبت نام کنندگان محترم موسسه ایرانیان لاتاری به تدریج پیامک اعلام نتایج لاتاری را از سوی موسسه دریافت خواهند کرد.

اگر نام شما در بین برندگان خوش شانس لاتاری 2024 باشد، باید در اسرع وقت نسبت به شروع مراحل کاری برندگان لاتاری اقدام کنید؛ زیرا در صورت برنده شدن، فرصت مناسب برای پرکردن فرم DS-260 و ادامه روند اخذ ویزا برای برندگان لاتاری نباید از دست برود.

جمع بندی

برندگان لاتاری آمریکا به مدت یک سال مهلت دارند تا مدارک موردنیاز خود را تهیه کنند و در سایت بارگذاری نمایند، اما بهتر است در همان روزهای اول، کارهای خود را انجام دهند تا اگر به تهیه مدرکی نیاز بود افراد مهلت کافی برای تهیه آن را داشته باشند.

برندگان لاتاری در ایران می توانند برای انجام هرچه سریعتر و بهتر کارهای مهاجرت به آمریکا به شرکت های مهاجرتی مجاز مانند ایرانیان لاتاری مراجعه نمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها