|

فعال‌سازی زنگ استارت در گوشی آیفون ۱۴ جدید

می‌دانیم که کاربران اپل همواره عاشق زنگ استارت بودند که هر زمان مک روشن می‌شد، صدایش قطع می‌شد. هنگامی که اپل مک بوک را در سال ۲۰۱۶ دوباره طراحی کرد، این صدا به طرز مرموزی حذف شد، اما با سیستم عامل بیگ سور در پنجره جدید می‌توانست همچنان توسط کاربران قابل استفاده باشد.

 

می‌دانیم که کاربران اپل همواره عاشق زنگ استارت بودند که هر زمان مک روشن می‌شد، صدایش قطع می‌شد. هنگامی که اپل مک بوک را در سال ۲۰۱۶ دوباره طراحی کرد، این صدا به طرز مرموزی حذف شد، اما با سیستم عامل بیگ سور در پنجره جدید می‌توانست همچنان توسط کاربران قابل استفاده باشد. هیچ وقت زنگ استارت برای آیفون ارائه نشده بود و هنوز هم وجود ندارد. اما اگر اقدام به تهیه آیفون 14 پرو مکس یا هر مدل دیگری از این سری مبادرت ورزید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. با استفاده از تنظیمات دسترسی، می‌توانید نوع متفاوتی از زنگ استارت را فعال کنید که به کاربران اپل رضایت مشابه این قابلیت در مک را خواهد داد.

نحوه فعال کردن زنگ استارت آیفون

علیرغم اینکه زنگ استارت آیفون ۱۴ به‌طور خاص برای راحتی کاربران طراحی نشده است، هر کسی می‌تواند با رفتن سراغ مسیر Setting > Accessibility > Audio/Visual و سپس روشن و خاموش کردن تاگل Power on & off Sounds این امکان را فعال کنند. برای شنیدن صدا در عمل، باید آیفون ۱۴ خود را با فشار دادن دکمه افزایش صدا و Sleep/Wake خاموش کنید تا گزینه Slide to Power Off ظاهر شود. هنگامی که این کار را انجام دهید، کمی قبل از خاموش شدن کامل آیفون ۱۴، صدایی متفاوت از صدای بوت سنتی مک را خواهید شنید. دفعه بعد هم صدا را می‌شنوید، بعد از فشار دادن دکمه Sleep/Wake بوده و تا زمانی که لوگوی اپل را ببینید این صدا به گوش خواهد رسید.

کدام مدل‌های آیفون دارای زنگ استارت هستند؟

با پرداخت قیمت آیفون ۱۴ در تمامی مدل‌ها می‌توانید این قابلیت را داشته باشید. این به این دلیل است که تنظیمات دسترسی به صداهای روشن و خاموش در میان‌افزار تراشه A16 تعبیه شده است و ربط خاصی به سیستم عامل ندارد تا کاربران بتوانند صدای زنگ را حتی قبل از بوت شدن سیستم عامل بشنوند. از آن‌جایی که تراشه A16 با سری آیفون ۱۴ معرفی شد و هیچ راهی برای فعال کردن این ویژگی با ارتقا به آخرین نسخه سیستم عامل iOS 16 وجود ندارد، کاربرانی که مدل‌های قبلی آیفون را دارند، به این قابلیت دسترسی نخواهند داشت.

آیا این ویژگی کاربرد دیگری دارد؟

خیلی از کاربران ممکن است این سوال را داشته باشند که آیا این ویژگی کاربرد عملی دارد یا خیر؟ علاوه بر اینکه افراد کم بینا می‌توانند از این قابلیت با پرداخت قیمت آیفون ۱۴ استفاده کنند، زنگ استارت ممکن است به کاربران و متخصصین پشتیبانی هم کمک کند تا بدانند که دقیقا چه زمانی دستگاه با موفقیت روشن یا خاموش شده است. همچنین، این می‌تواند یک یادآوری شنیداری باشد که آیفون ۱۴ شما را از سایر کاربران آیفون متمایز کند. حتی ممکن است که یک روز بخواهید از این قابلیت به‌عنوان وجه تمایز بین گوشی آیفون و اندروید استفاده کنید. شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد این قابلیت با ما در میان گذارید.

بررسی قیمت آیفون ۱۴ در بازرگانی سیب

بازرگانی سیب یکی از سایت‌های مرجع در زمینه بررسی قیمت آیفون ۱۴ در مدل‌های مختلف است. هر چهار گوشی آیفون ۱۴ پایه، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14 پرو مکس را می‌توانید به این ترتیب از سایت بررسی کرده و به اطلاعات جامع از آن در کنار قیمت دست پیدا کنید. می‌توانید مدل‌های مختلف در حافظه‌های ذخیره سازی متفاوت را بررسی کرده و به رنگ‌های خاص خود هم دسترسی پیدا کنید. رنگ بنفش تیره جدیدترین رنگی است که علاقه‌مندان امسال نگاه ویژه‌ای به آن دارند. آیفون 14 پرو مکس باز هم بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲ است که می‌توانید به‌صورت اقساطی به سراغ خرید این گوشی هوشمند بروید.

خرید اقساطی امکان مدیریت بهتر مالی را برای شما فراهم می‌کند و ابتدا باید قیمت آیفون ۱۴ را از سایت بازرگانی سیب بررسی کنید. قیمت‌ها مناسب بوده و کاملا به‌‌روز با توجه به بازار تعیین می‌شود. خرید به‌صورت حضوری انجام شده و تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را برای تحویل گوشی بپردازید. با همراه با داشتن دسته چک خود می‌توانید مابقی مبلغ را هم در عرض اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. سایر محصولات اپل مانند اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا جدید که همراه با آیفون ۱۴ معرفی شدند را هم به همین شیوه می‌توانید خریداری کنید.

 

برچسب ها : آیفون 14,آیفون 14 پرو مکس,بازرگانی سیب

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها