|

معرفی هفت مورد از بهترین هتل‌های شهرهای بزرگ ایران

در این مطلب هفت مورد از بهترین هتل‌های ایران که در شهرهای بزرگی چون اصفهان، تبریز، کیش، تهران و... هستند را معرفی می کنیم

معرفی هفت مورد از بهترین هتل‌های شهرهای بزرگ ایران

موقعیت جغرافیایی و وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در اقصی نقاط ایران باعث می‌شود که هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی در سراسر کشور تاسیس شوند. هتل‌هایی که با ارائه دادن امکانات خوب و پیروی از استانداردهای جهانی هتلداری سعی می‌کنند اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان بیاورند. در این مطلب هفت مورد از بهترین هتل‌های شهرهای بزرگ ایران را معرفی می‌کنیم. تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین اقامتگاه را برای سفرتان انتخاب کنید.

هتل داریوش کیش، اقامتگاهی به سبک تخت جمشید

امکان ندارد کسی در سفر کیش قصد رزرو هتل داشته باشد و به هتل داریوش کیش فکر نکند. هتلی زیبا و مجلل که در سال 1382 با الهام از معماری تخت جمشید تأسیس شد. این هتل بیش‌تر از این‌که یک اقامتگاه باشد، مجموعه کاملی از آثار هنری ارزشمند است که توسط بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی خلق شده‌‌اند.

این هتل زیبا با آخرین استاندارهای هتلداری دنیا مطابقت دارد و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. مواردی مانند پارک دلفین‌ها، سالن غذا خوری، غواصی، سالن بیلیارد، ماساژ تایلندی، سالن تشریفات ویژه (لانژ)، آتلیه، آرایشگاه، ترانسفر رایگان، ماساژ پا با ماهی، استخر روباز آقایان و بانوان، زمین تنیس، دریاچه مصنوعی و...

در این مجتمع تفریحی- اقامتی 184 اتاق و سوئیت مجلل با چشم انداز دریا و باغ وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت چیزی نیست که مسافران دوست داشته باشند و در این هتل پیدا نشود.

  • آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل عباسی اصفهان، اقامتگاهی از عصر صفوی

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ایران است که جاهای دیدنی فراوانی دارد. به همین علت مسافران زیادی هرساله راهی این شهر می‌شوند. یکی از بهترین هتل‌های اصفهان که می‌توانید اقامت راحتی در آن داشته باشید، هتل عباسی  است که از عصر صفوی به یادگار مانده و مانند ماشین زمان مسافران را به روزهای دور می‌برد. این هتل در دوره صفوی یک کاروانسرا بود و سپس در سال 1336 به هتلی شیک و مجلل تبدیل شد.

در این هتل 225 واحد اقامتی اعم از اتاق، سوئیت و آپارتمان وجود دارد که همگی با بهترین وسایل و امکانات تجهیز شده‌اند. این واحد اقامتی تحت عناوین اتاق‌های معمولی یک تخت و دو تخت، اتاق چشم انداز و پردیس، سوئیت معمولی، قاجار، صفوی و آپارتمان دو و سه خوابه معرفی می‌شوند. اکثر این اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار خوبی محوطه باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ دارند.

از امکانات هتل عباسی اصفهان می‌توانیم به مواردی چون رستوران‌های سنتی و مدرن، سفره خانه سنتی و کافی شاپ، تالار پذیرایی، سالن اجتماعات، مجموعه ورزشی، استخر، سونا (خشک و بخار)، خدمات ماساژ و... اشاره کنیم.

  • آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل پارس ایل گلی تبریز، زیرمجموعه اقامتگاه‌های پارس

یکی دیگر از هتل‌های لوکس ایران که در شهر بزرگ تبریز واقع شده، هتل ایل گلی یا هتل شاهگلی پارس نام دارد. این هتل زیبا با 179 واحد اقامتی و معماری با شکوهش در شهر تبریز میزبان مسافران است. جایی که می‌توانید جشن‌ها و مراسم‌های مهم خود را در آن برگزار کنید و یا در رستوران‌های بی‌نظیرش غذا میل نمایید.

این هتل کافی شاپ و رستوران‌های بسیار خوبی مانند رستوران‌های یاقوت، زمرد، الماس و رستوران گردان دارد که در آن‌ها انواع مختلفی از غذاهای محلی تبریز، غذاهای ایرانی و ملل سرو می‌شود. از دیگر امکانات هتل ایل گلی می‌توانیم به مواردی چون سالن بدنسازی، سالن جشن و مراسم، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، کافی نت، واحدهای تجاری، کلینیک، کتابخانه، ترانسفر فرودگاهی و سرویس گشت داخل و خارج شهر (تور شهری) اشاره کنیم.

  • آدرس: تبریز، آزادراه شهید کسایی

هتل بین المللی قصر مشهد

در فهرست بهترین هتل‌های ایران نباید از هتل بین المللی قصر که در مشهد واقع شده است، غافل شویم. گزینه‌ای که اکثر مسافران در حین رزرو هتل مشهد به آن فکر می‌کنند و اگر شرایط مساعد باشد حتما دوست دارند که ساکن آن شوند. زیرا در این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی و اقامتی بسیار خوبی ارائه می‌شود؛ مواردی که در کم‌تر جایی وجود دارند.

در این هتل 219 واحد اقامتی وجود دارد و به همین علت به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل مشهد شناخته می‌شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 14

هتل چهار ستاره انقلاب، اقامتگاهی در قلب تهران

تهران شلوغ‌ترین و پر رفت و آمدترین شهر ایران است که پیدا کردن اقامتگاه‌ و هتل خوب هم در آن آسان نیست. معمولا افراد با هدف انجام کارهای اداری، درمانی و... به این شهر سفر می‌کنند بنابراین داشتن اقامتگاهی با دسترسی خوب یک نعمت ارزنده است. هتل چهار ستاره انقلاب یا هتل گاردن سابق مکانی است که هم دسترسی خوبی به اقصی نقاط شهر دارد هم امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهد. بنابراین در هنگام رزرو هتل تهران این گزینه را فراموش نکنید.

این هتل 247 واحد اقامتی دارد که همگی با وسایل تمیز و زیبا تجهیز شده‌اند. از امکانات باید به رستوران گردان، سالن‌های مجلل، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، سالن ورزشی، استخر و... اشاره کنیم.

  • آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین ولی عصر و حافظ

2

رزرو آسان هتل در بزرگ‌ترین شهرهای ایران با فلایتیو

در این مطلب هفت مورد از بهترین هتل‌های ایران که در شهرهای بزرگی چون اصفهان، تبریز، کیش، تهران و... هستند را معرفی کردیم. معمولا رزرو هتل و پیدا کردن بهترین اقامتگاه کار آسانی نیست. فلایتیو بستری امن و راحت برای رزرو هتل با بهترین و مناسب‌ترین قیمت است. بستری که طیف متنوعی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های ایران را در خود جای داده است. از همراهی شما تا پایان مطلب سپاس‌گزاریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها