|

آیا مزایای خرید تشک طبی در رفع کمر درد حقیقت دارد؟

تشک طبی یک فرشته نجات برای ترمیم کمردرد شدید نیست اما می تواند یک تسکین دهنده باشد و از تشدید این معضل جلوگیری کند.

آیا مزایای خرید تشک طبی در رفع کمر درد حقیقت دارد؟

درد‌کمر و مفاصل یکی از مشکلات شایع سلامتی است. تقریباً 75‌درصد از بزرگسالان در زندگی خود با مشکلات کمردرد روبرو می‌شوند؛ حال بصورت موقت یا دائمی. آوازه‌های زیادی مبنی بر استفاده از تشک طبی برای رفع این معضل و تسکین درد‌کمر به گوش میخورد و ما را وادار به بررسی همه جانبه در‌مورد صحت این ادعا کرده‌است.

چه دردهای شما ناشی از تصادف، فعالیت شدید، حرکت ناشیانه یا یک مشکل سلامتی غیرقابل اجتناب باشد، به‌هر‌حال کمر‌درد می‌تواند زندگی انسان را مختل کند. با توجه به تحقیقات، کالای خواب مناسب مانند تشک طبی، می‌تواند به تسکین درد افرادی که دچار کمر‌درد و درد‌مفاصل هستند، کمک کند.

برای افرادی که درد‌های شدید در کمر دارند و یا به بیماری دیسک‌کمر یا گردن دچار شده‌اند، تشک طبی تنها می‌تواند یک تسکین دهنده باشد و از تشدید این معضلات هنگام خواب جلوگیری کند. درمان کامل آنها به عوامل دیگر و فرایند بهبود پزشکی نیاز‌دارد. اما در‌مواردی که درد خفیف و ناگهانی در کمر خود حس کرده‌اید، بله تشک طبی می‌تواند علاوه بر تسکین دهنده، یک راه‌حل خانگی برای درمان این مشکل باشد.

نقش تشک طبی در تسکین کمر درد

نقش تشک طبی در تسکین درد و درمان کمر درد

باید این واقعیت را بدانید که استفاده از تشک طبی می تواند درد را تسکین دهد و در مواردی که کمر‌درد ناشی از خوابیدن روی کالای خواب غیر‌استاندارد باشد، می‌تواند معضل درد مفاصل را ریشه کن کند، اما این فقط در‌موارد معدودی است! یعنی اگر درد‌کمر و مفاصل شما ناشی از موارد کاری و فعالیت‌های روزمره یا تصادفات و امثالهم باشد، نقش تشک طبی در تسکین درد، بسیار پررنگ‌تر از نقش آن در درمان است.

به نقل از مجله ژرمن کالا: "تشک طبی در واقع تشکی است که کمک می کند بدن شما هنگام خواب در طبیعی ترین حالت قرار بگیرد. اینکار به کاهش درد در بدن کمک زیادی می کند. تشک های طبی از مواد مختلفی مانند فوم های مموری فوم، لاتکس و یا فنر تولید می شوند."

اما تشک طبی با سه مزیت اصلی خود به خواب آرام، بدون درد و با سرعت ترمیم بالا، کمک می‌کند:

  • در یک راستا قرار دادن ستون فقرات و گردن

  • کاهش فشار بدن با پشتیبانی مناسب و فرو رفتن استاندارد بدن در تشک

  • بهبود گردش خون

آیا تشک طبی در فرایند کاهش درد و رفع کمردرد کافی است؟

قطعا خیر! مگر در مواردی که شما کمردردی خفیف آن هم هنگام خواب یا بیدار شدن از خواب دارید که می توان به صورت حتم مشکل را در محصولات و کالای خواب پیدا کرد. اگر کمردرد شما جدی است یا برای مدت طولانی از آن رنج می برید، باید ابتدا با یک متخصص مانند پزشک عمومی، کایروپراکتیک، فیزیاتر یا استئوپات وقت ملاقات بگذارید.

اما اگر از کمردرد خفیف رنج می‌برید، ممکن است بخواهید چند درمان خانگی را امتحان کنید که باعث تسکین، آرامش و حمایت از درد شما می‌شود. در اینجا چند راه حل خانگی برای این درد خفیف را ارائه داده ایم.

پیدا کردن راحت ترین وضعیت خواب با بهترین محصولات خواب

نحوه خوابیدن ما تأثیر زیادی بر سلامت کمر ما دارد و خوابیدن در موقعیت‌های خاص حتی می‌تواند علت کمردرد باشد! به همین دلیل بسیار مهم است که بهترین حالت خواب را پیدا کنید که فشار غیرضروری به ستون فقرات شما وارد نکرده و باعث کمردرد نشود. خوابیدن به پشت می تواند بهترین مدل خوابیدن برای کاهش فشار باشد.

اگر تشک شما پشتیبانی بهینه را ارائه نکند، می‌تواند روی تراز ستون فقرات تأثیر بگذارد، وضعیت بدنی نامناسب ایجاد کند و عضلات شما را تحت فشار قرار دهد. وقتی این اتفاق هر شب و هر شب اتفاق می‌افتد، واقعاً می‌تواند روی کمر شما تأثیر منفی بگذارد.

عموما سوال اینجاستکه بهترین تشک برای کمر درد کدام نوع است؟ با توجه به تکنولوژی های روز تولید تشک های طبی، می توان بهترین ها را در دو مدل مموری فوم و فوم لاتکس جستجو کرد.

با توجه به تاثیر کالای خواب استاندارد و تشک طبی مناسب در تسکین درد استفاده از آنها به عنوان راه حل خانگی برای درمان کمردرد، ما فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا (https://www.germankala.ir/) را برای خرید بهترین انواع محصولات خواب و تشک های طبی به شما معرفی می کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها