|

توئیت جدید عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهارات اخیرش درباره عملکرد گشت ارشاد

مهدی فضائلی روز گذشته از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب خبر داده بود.

توئیت جدید عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهارات اخیرش درباره عملکرد گشت ارشاد

به گزارش شبکه شرق، عضو دفتر رهبر انقلاب که درخصوص گشت ارشاد و برخی برخوردها در زمینه رعایت حجاب، نوشته بود به تازگی، برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند، توئیت جدیدی منتشر کرد.

«مهدی فضایلی» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پس از واکنش‌هایی که به توئیت پیشین او در خصوص حجاب شده بود، در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «ممکن است من و شما در خصوص برخی عملکردهای گشت امنیت اجتماعی و یا اثرگذاری آن حرف داشته باشیم، اما این ربطی به اصل حجاب، ضروری بودن رعایت آن به عنوان یکی از احکام الله و لزوم برخورد مقتضی با افراد هنجارشکن یا فساد سازمان یافته ندارد؛ همین طور لزوم رعایت حرمت پلیس.»

مهدی فضایلی گشت ارشاد

مهدی فضائلی دیروز از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب خبر داده بود.

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در نوستاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) درخصوص برخی کلیپ‌های پخش‌شده در فضای مجازی از اجرای طرح رعایت حجاب، نوشته بود:

«رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. پ.ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.»

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها