|

همراهی میلیونی با جام ملت‌های آسیا

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیاست. ورزشی آن‌قدر مهم و اثرگذار که پله اسطوره فوتبال در کتاب «چرا فوتبال مهم است؟» می‌نویسد: «من در قلب خود می‌دانم که فوتبال برای من خوب بود و برای جهان عالی بود... .

همراهی میلیونی با جام ملت‌های آسیا

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیاست. ورزشی آن‌قدر مهم و اثرگذار که پله اسطوره فوتبال در کتاب «چرا فوتبال مهم است؟» می‌نویسد: «من در قلب خود می‌دانم که فوتبال برای من خوب بود و برای جهان عالی بود... . من بارها و بارها دیدم که چگونه این ورزش میلیون‌ها زندگی بی‌شمار را در زمین و خارج از زمین بهبود بخشید. دست‌کم برای من فوتبال مهم است». آمارهای منتشر‌شده درباره تعداد تماشاچیان جام جهانی قطر گویای آن بود که ۵.۴ میلیارد نفر بازی‌ها را تماشا کردند؛ از‌این‌رو همیشه فوتبال به‌ویژه مسابقات بین‌المللی برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فرصت خوب و جذابی بوده و هست. به‌همین‌دلیل ایجاد امکانی برای عاشقان ایرانی فوتبال که بتوانند هم‌زمان با شور و هیجان دیدن مسابقات جام ملت‌های آسیا، امکان برنده‌شدن در پیش‌بینی‌های دور‌همی خود را داشته باشند، قطعا فرصت خوبی است.

با آگاهی از این موضوع همراه اول در کنار حمایت مداوم خود از ورزش، ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مختلف کشور در سطوح رقابت‌های ملی، آسیایی و جهانی، این بار فرصتی برای حامیان و طرفداران ورزش نیز به اجرا درآورده و در کنار برگزاری کمپینی که در بستر اپلیکیشن همراه من ایجاد کرده، هم‌زمان با برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ لیگ پیش‌بینی را راه‌اندازی کرده است.

 درعین‌حال در کنار این پویش ملی که برای تمام ایرانیان پیش‌بینی شده، فرصت دیگری نیز برای آشنایی مشارکت‌کنندگان در این لیگ پیش‌بینی فراهم شده تا با انبوهی از سرویس‌های دیجیتال از حوزه آموزشی، ورزشی و گردشگری تا انبوهی از خدمات دیجیتال آشنا شوند و در زندگی دیجیتال از آن بهره بگیرند.

از آنجا که تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی محسوب می‌شود و تا امروز نیز مفتخر به دریافت سه دوره عنوان «قهرمانی» جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ شده، این‌بار همراه اول با تعریف و ارائه بسته‌های ویژه رومینگ با قطر، به همراهی تیم ملی کشورمان و هم‌وطنانی که در آنجا حضور دارند، رفته است که شامل هدایای مکالماتی و پیامکی نیز می‌شود. سه بسته مختص آن دسته از مسافرانی می‌شود که نیاز به استفاده از اینترنت تلفن همراه دارند و یک بسته هم برای آن دسته از مشترکانی است که بیشتر با تلفن همراه مکالمه می‌کنند.

جزئیات بسته‌های اینترنتی شامل «دو گیگابایت اینترنت هفت‌روزه، 10 دقیقه مکالمه هدیه و 10 عدد پیامک هدیه»، «اینترنت نامحدود 10‌روزه، 24 دقیقه مکالمه هدیه و 24 عدد پیامک هدیه» و «20 گیگابایت اینترنت 30‌روزه، 50 دقیقه مکالمه هدیه و 50 عدد پیامک هدیه» می‌شود.

مسافران کشور قطر می‌توانند با خرید بسته اینترنت رومینگ نامحدود 10 روزه کشور قطر، در قرعه‌کشی جوایز کمپین جام ملت‌های آسیا که همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من برگزار می‌کند نیز شرکت کنند.

این بسته‌های اینترنتی با ترکیبی از هدایای مکالمه و پیامک به ترتیب با قیمت‌های 400 هزار تومان، یک‌میلیون‌و 400 هزار تومان و بسته آخر نیز دو میلیون تومان عرضه می‌شود که مشترکان با شماره‌گیری «ستاره 10 ستاره 40 ستاره 4 مربع» می‌توانند به انتخاب و خرید بسته رومینگ مدنظر خود اقدام کنند.

همچنین بسته ویژه «90 دقیقه مکالمه هفت‌روزه با 90 عدد پیامک هدیه» مختص کسانی که فقط به دنبال مکالمه هستند، به قیمت 490 هزار تومان عرضه می‌شود و از طریق شماره‌گیری «ستاره 10 ستاره 40 ستاره 431 مربع» قابل انتخاب و خرید است.

مشترکان همراه اولی که قصد سفر به قطر در روزهای برگزاری جام ملت‌های آسیا را داشته یا اکنون در این کشور حضور دارند، می‌توانند ضمن همراه‌بردن سیم‌کارت خود و خرید یکی از بسته‌های ویژه رومینگ که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور مقصد بسیار به‌صرفه‌تر است، به سایت‌های ایرانی و درگاه‌های بانکی و همه شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی داشته باشند.

اگرچه اپراتورهای دیگری نیز برای کاربران خود در روزهای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، جوایزی را در نظر گرفته‌اند. به‌این‌ترتیب که کاربران این اپراتور می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند؛ اما تنوع، سطوح، مدت و امکان مشارکت عمومی در لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیای همراه اول به‌مراتب گسترده‌تر است و تقریبا شانس برنده‌شدن برای همه فراهم است.

در نهایت اینکه خرید سیم‌کارت‌های همراه اول و استفاده از رومینگ آن در کشور قطر برای مشترکان ایران به‌صرفه‌تر از سیم‌کارت‌های اپراتورهای قطری است. مقایسه آن در جدول قابل مشاهده است. به همین دلیل است که همراه اول می‌گوید: «توپ تو زمین شماست». حال انتخاب با شماست که از تعرفه‌های به‌صرفه همراه اول استفاده کنید یا از تعرفه‌های عادی اپراتورهای قطری.

04-4

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها