|

ژاپن سومین حریف زنان ایران در رقابت‌های جهانی

تیم‌ ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با وجود بازی خوب خود تا اواسط نیمه نخست، نتیجه این دیدار را ۲۲-۴۵ واگذار کرد. نیمه نخست این دیدار با گل ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و در ادامه بازی پایاپای پیش رفت؛

ژاپن سومین حریف زنان ایران در رقابت‌های جهانی

تیم‌ ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با وجود بازی خوب خود تا اواسط نیمه نخست، نتیجه این دیدار را ۲۲-۴۵ واگذار کرد. نیمه نخست این دیدار با گل ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و در ادامه بازی پایاپای پیش رفت؛ طوری که تا اواسط این‌ نیمه تنها دو تا سه گل اختلاف با حریف روی تابلوی اعلام‌ نتایج ثبت شده بود. اما در ادامه آلمان روی چند اشتباه تأثیرگذار توانست اختلاف گل زیادی ایجاد کند و این نیمه را ۱۲-۲۵ به رختکن برود. در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای گل‌زدن باعث شد موقعیت‌های بسیاری روی هر دو دروازه شکل بگیرد. در نهایت ژرمن‌ها این بازی را با نتیجه ۲۲-۴۵ به سود خود تمام کردند.

 ملی‌پوشان در بازی نخست مرحله گروهی نیز ۱۵-۳۵ برابر لهستان شکست را پذیرا شدند. تیم‌ ملی هندبال زنان در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی‌ امروز به مصاف ژاپن می‌رود.

دبل مریخ در کسب عنوان بهترین بازیکن زمین

فاطمه مریخ، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان کشورمان، پس از دیدار با آلمان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان، موفق شد بار دیگر عنوان برترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد‌. مریخ در این دیدار توانست هشت گل به ثمر برساند و یکی از بهترین بازیکنان ایران در مقابل ژرمن‌های پرقدرت و پرافتخار بود. مریخ در بازی با لهستان نیز این عنوان را کسب کرده بود و این برای دومین بار پیاپی است که در این مسابقات به این عنوان ارزشمند می‌رسد. گفتنی است بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور سوئد، دانمارک و نروژ برگزار می‌شود که بازی‌های تیم ملی هندبال زنان ایران در دانمارک برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها