|

راز شروع رویایی ذوب‌آهن در لیگ 23

‌به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن یکی از بهترین شروع‌های خود در تاریخ لیگ برتر را در فصل جاری با هدایت محمد ربیعی داشته است؛ شروعی‌ که در 13 فصل گذشته بی‌سابقه بود و شاگردان ربیعی توانسته‌اند خود را به رتبه دوم جدول برسانند و با کسب 18 امتیاز از 10 مسابقه، بالاتر از پرسپولیس در جایگاه دوم قرار گیرند.

راز شروع رویایی ذوب‌آهن در لیگ 23

‌به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن یکی از بهترین شروع‌های خود در تاریخ لیگ برتر را در فصل جاری با هدایت محمد ربیعی داشته است؛ شروعی‌ که در 13 فصل گذشته بی‌سابقه بود و شاگردان ربیعی توانسته‌اند خود را به رتبه دوم جدول برسانند و با کسب 18 امتیاز از 10 مسابقه، بالاتر از پرسپولیس در جایگاه دوم قرار گیرند. البته که آنها نسبت به پرسپولیس یک بازی بیشتر انجام داده‌اند، اما با‌این‌حال باید به کارنامه درخشان سبزپوشان در فصل جدید لیگ برتر اشاره کرد. ذوبی‌ها در حالی توانسته‌اند 18 امتیاز کسب کنند و شروعی رؤیایی را در لیگ بیست‌‎وسوم داشته باشند که نگاهی به آمار و ارقام سبزپوشان اصفهانی نشان می‌دهد آنها موفق شده‌اند اکثر امتیاز خود را در دیدارهای بیرون از خانه به‌ دست آورند؛ به‌طوری‌که از میان 18 امتیاز ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر، تنها چهار امتیاز در دیدارهای خانگی به‌ دست آمده و 14 امتیاز دیگر را سبزپوشان اصفهانی توانسته‌اند در دیدارهای بیرون از خانه به‌ دست آورند تا رکوردی ویژه را از آن خود کنند.

شاگردان محمد ربیعی تاکنون شش بار در بیرون از خانه به مصاف رقبای خود رفته‌اند که هیچ باختی در کارنامه تیم اصفهانی دیده نمی‌شود و پیروزی لحظه‌آخری هفته دهم مقابل نساجی مازندران نیز باعث شد تا ذوبی‌ها به چهارمین برد بیرون از خانه‌شان دست پیدا کنند. در این فصل، ذوب‌آهن چهار برد و دو تساوی در دیدارهای بیرون از خانه داشته تا جمعا با کسب 14 امتیاز، رکوردی درخور توجه از خود به جای بگذارد و فعلا صاحب عنوان برترین تیم در دیدارهای بیرون از خانه باشد. شمس‌آذر قزوین که این هفته در تهران مقابل پیکان متوقف شد، دومین تیم برتر لیگ بیست‌وسوم در دیدارهای بیرون از خانه است. شاگردان سعید دقیقی در شش مسابقه توانسته‌اند 11 امتیاز به‌ دست آورند و ثبت این آمار باعث شده تا شمس‌آذری‌ها که یکی از شگفتی‌سازان لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شوند، دومین تیم برتر در دیدارهای بیرون از خانه لقب گیرند. جالب آنکه شمس‌آذر در سه مسابقه خانگی‌اش تنها یک امتیاز به‌ دست آورده تا بیشتر ارزش کار شاگردان دقیقی در دیدارهای خارج از قزوین نمایان شود. پرسپولیس هم با کسب 10 امتیاز در پنج مسابقه، سومین تیم برتر در دیدارهای بیرون از خانه محسوب می‌شود. نساجی یکی از دو تیم حاضر در لیگ بیست‌وسوم است که تنها سه بازی در بیرون از خانه انجام داده که شاگردان مهدی رحمتی دو بار شکست خورده‌اند و یک‌ بار هم برابر حریف خود متوقف شده‌اند تا از حیث امتیازگیری، ضعیف‌ترین تیم در دیدارهای بیرون از خانه در لیگ بیست‌وسوم برشمرده شوند. استقلال خوزستان هم از 15 امتیاز ممکن در پنج مسابقه، تنها دو امتیاز به‌ دست آورده و دیگر تیم ضعیف در دیدارهای خارج از خانه محسوب می‌شود. حائز اهمیت آنکه سپاهان دیگر تیمی است که سه بازی بیرون از خانه در فصل جدید لیگ برتر انجام داده‌ اما شاگردان ژوزه مورایس در نقطه مقابل کارنامه تیم رحمتی، توانسته‌اند هفت امتیاز در این سه مسابقه به‌ دست آورند و جالب آنکه در کنار ذوب‌آهن، تنها تیم‌هایی هستند که در لیگ بیست‌وسوم در دیدارهای خارج از خانه شکستی را متحمل نشده‌اند!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها