|

پرونده و پلمب برای هنرمندان

این روزها مسئله پوشش یکی از مسائل کشورمان است. در این میان هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده نیز با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

پرونده و پلمب برای هنرمندان

این روزها مسئله پوشش یکی از مسائل کشورمان است. در این میان هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده نیز با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

عصر روز سه‌شنبه بود که تسنیم خبری منتشر کرد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضائی برای خانم‌ها «کتایون ریاحی» و «پانته‌آ بهرام» به علت جرم کشف حجاب در ملأعام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد. بر اساس این خبر، پرونده نام‌بردگان به دادسرای ارشاد ارسال شد. همچنین به گزارش همین خبرگزاری در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفتند و برخی دیگر پلمب شدند. این خبرگزاری اعلام کرده در ادامه اجرای این طرح، برخی از مجتمع‌ها و پاساژهای مربوط به سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنا نبوده و اخطار پلمب گرفته‌اند. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال پلمب رستورانی مربوط به «بهاره رهنما» به‌ علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است. به‌ نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است. همچنین از سوی دیگر رستورانی مربوط به «علیرضا منصوریان» واقع در شهر تهران به‌ علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران هشدار پلمب دریافت کرده است.

همچنین دو رستوران متعلق به محمدرضا گلزار نیز در آستانه پلمب هستند. کافه‌ای واقع در خیابان فرشته تهران، به‌ علت کشف حجاب شاغلان، از سوی اداره اماکن تهران اخطار پلمب دریافت کرده است، این دومین واحد صنفی مرتبط با گلزار است که در هفته جاری از سوی اماکن اولتیماتوم دریافت می‌کند.

پیش از این هم رستورانی که ظاهرا متعلق به محمدرضا گلزار است از سوی اداره اماکن به‌ علت کشف حجاب کارکنانش اولتیماتوم دریافت کرده و در صورت تکرار پلمب خواهد شد.

همچنین خبرهای رسیده از پلیس امنیت عمومی حکایت از آن دارد که رستوران قلعه‌نویی واقع در میدان ونک به‌ علت کشف حجاب فروشندگان توسط اداره اماکن تهران پلمب شده است. این رویه اداره اماکن که تبعیضی بین متخلفان قائل نیست قابل تقدیر و حمایت آحاد شهروندان است. همچنین رستورانی متعلق به بستگان درجه‌یک کریم باقری به‌ علت عدم رعایت حجاب از سوی اداره اماکن تهران مورد اخطار پلمب قرار گرفته است.

البته یکی از وزارتخانه‌ها هم تذکر حجاب دریافت کرده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها