|

تداوم روزهای درخشان مهدی طارمی

هفته بیست‌وچهارم لیگ پرتغال با برگزاری تقابل پورتو و اشتوریل آغاز شد؛ آن‌هم در شرایطی که پورتویی‌ها باید خود را آماده مصاف با اینتر ایتالیا می‌کردند و همین مسئله باعث شد تا تقابل شاگردان سرجیو کونسیسائو زودتر از سایر رقبا در کورس قهرمانی برگزار شود.

تداوم  روزهای  درخشان مهدی طارمی

هفته بیست‌وچهارم لیگ پرتغال با برگزاری تقابل پورتو و اشتوریل آغاز شد؛ آن‌هم در شرایطی که پورتویی‌ها باید خود را آماده مصاف با اینتر ایتالیا می‌کردند و همین مسئله باعث شد تا تقابل شاگردان سرجیو کونسیسائو زودتر از سایر رقبا در کورس قهرمانی برگزار شود. اتفاق عجیب در ترکیب پورتو، نیمکت‌نشینی دوباره مهدی طارمی بود که باعث شد مانند مسابقه قبلی، بازهم ستاره ایرانی از روی نیمکت کارش را آغاز کند و به عنوان یار جانشین در ترکیب پورتو به میدان برود. 

طارمی تا دقیقه 69 نیمکت‌نشین بود و جایی در زمین مسابقه نداشت. نتیجه تساوی 2-2 و ازدست‌دادن دو امتیاز مهم خانگی در کورس قهرمانی باعث شد تا سرانجام سرمربی پورتو برای تهاجمی‌ترکردن ترکیب تیمش سراغ طارمی برود و او را از دقیقه 69 به میدان فرستاد تا بلکه با حضور ستاره ایرانی، شرایط به سود پورتو تغییر کند و آنها بتوانند در خانه بردی ارزشمند را مقابل حریف رده پانزدهمی خود به‌دست آورند و در کورس قهرمانی بمانند. طارمی بعد از حضور در زمین مسابقه، به سرعت توانست تأثیرگذاری خود را داشته باشد و در دقیقه 73، به سود تیمش پنالتی گرفت و خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و گل‌زنی کرد تا تساوی خانگی پورتو را با درخشش خود به بردی ارزشمند تبدیل کند و به نوعی آمادگی فنی‌اش را به سرجیو کونسیسائو نشان بدهد. مهدی طارمی در سه بازی اخیر پورتو در لیگ پرتغال توانسته دو گل بزند و یک گل بسازد و حالا در اوج آمادگی به سر می‌برد. به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فنی طارمی، احتمالا کونسیسائو برای مصاف حساس

 پورتو - اینتر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سراغ ستاره ایرانی تیمش برای حضور در ترکیب اصلی خواهد رفت و بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی و عدم حضور در ترکیب اولیه، بار دیگر مهدی طارمی یکی از 11 ستاره اصلی پورتو می‌شود. پورتویی‌ها در بازی رفت با یک گل در ورزشگاه سن‌سیرو مغلوب اینتر شدند و حالا این فرصت را دارند تا در بازی برگشت در مصاف خانگی با حریف ایتالیایی بتوانند جبران ‌مافات کنند و خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برسانند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها