|

کی‌روش: مقابل انگلیس تا سرحد جان می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تأکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تأکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم.

 ممنون که اینجا هستید. مفتخرم نماینده فوتبال ایران هستیم و از همه کسانی که در برگزاری مسابقات جام جهانی تلاش کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم همه از این رقابت‌ها لذت ببرند. به همه بازیکنان و همه تیم‌های ملی سلام می‌کنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم جز مقابل ایران. امیدوارم بتوانیم رقابت‌های خوبی داشته باشیم و خاطرات خوبی را رقم بزنیم. انتظاراتمان مثل دو جام جهانی قبل است. هر بازی برای اینکه ببریم و خوب بازی کنیم و سرگرمی خوبی ایجاد کنیم، بازی خواهیم کرد و این هدف ماست. بازی به بازی پیش می‌رویم و اگر مسابقات را به سه قسمت تقسیم کنیم، قسمت اولش بازی با انگلیس است. تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که صعود کنیم. باید با این احساس وارد زمین شویم. همه مردم می‌دانند انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. با توجه به نتایج اخیرشان، آنها کاندیدای حضور در فینال و قهرمانی این جام هستند. توفان فوق‌العاده‌ای از استعدادها دارند. هری کین را در خط جلو دارند. تیم انگلیس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. آنها موفق شدند به فینال یورو صعود کنند. هرچه از ارزش این تیم بگوییم، باز هم کم است. باید در هر دقیقه بازی برنامه خودمان را داشته باشیم و با روحیه جنگندگی منحصربه‌فرد وارد زمین شویم.

 در این سال‌ها من کارهای زیادی برای رشد و پرورش بازیکنان در ایران انجام دادم و از همان جام جهانی ۲۰۱۴ برای صعود از گروه تلاش کردیم. در جام جهانی ۲۰۱۸ نسلی را که ساختم تمام تلاش خود را برای صعود انجام دادیم. میراث فنی فراتر از آن چیزی است که بخواهیم درباره آن توضیح دهیم. وقتی به ایران آمدم فقط یک بازیکن در اروپا داشتیم و الان چندین بازیکن در اروپا هستند. الان خیلی از بازیکنان ما از همان نسل خیلی باتجربه هستند و پیشرفت کرده‌اند و آماده هستند تا یک قدم بیشتر بردارند و به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنند. این چیزها هم مهم نیست، مهم این است که با تلاش و همدلی و متحدبودن در کنار هم بودیم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و بالاترین امتیازها را به دست آوردیم.

 مهم‌ترین بازی زندگی ما قطعا بازی پیش‌روی ماست. بازی بعدی مهم‌ترین بازی از نظر مربی و بازیکن است. این یک فرصت فوق‌العاده برای ماست. برای خیلی از بازیکنان ما بازی با انگلیس یک فرصت جادویی و بی‌نظیر و فوق‌العاده است. با توجه به برنامه بین‌المللی جهانی در فوتبال، بازی با تیم‌هایی مثل آلمان یا انگلیس یک فرصت بی‌نظیر است. این بازی یک فرصت فوق‌العاده برای بازیکنان است که برابر بهترین‌های جهان بازی کنند. این یک رؤیاست. امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم و امروز بتوانیم اول از همه یک فوتبال خوب را برابر انگلیس به نمایش بگذاریم.

 برای دیدارهای مدرن و در دنیای مدرن داشتن عنصر سورپرایز سخت است. سطح توانمندی بازیکنان خوب است که می‌توانند خودشان را در بازی امروز نشان دهند. در تمام ۹۰ دقیقه نیاز به تمرکز بسیار بالا داریم. چون همه در هر دقیقه بازی می‌توانند در هر نقطه زمین تأثیرگذار باشند. به همین خاطر تمرکز کامل نیاز داریم. ما تا سرحد جان خواهیم جنگید و تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها