|

۲۶ آبان؛ آخرین مهلت ثبت وکالت

اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران تا پایان وقت اداری ‌پنجشنبه ۲۶ آبان فرصت دارند تا با حضور در دفتر انجمن، وکالت شخصی خود را در دبیرخانه انجمن ثبت کنند.

۲۶ آبان؛ آخرین مهلت ثبت وکالت

اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران تا پایان وقت اداری ‌پنجشنبه ۲۶ آبان فرصت دارند تا با حضور در دفتر انجمن، وکالت شخصی خود را در دبیرخانه انجمن ثبت کنند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن، با توجه به در‌پیش‌بودن مجمع‌ عمومی انجمن و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان‌ از اعضایی که به هر دلیل نمی‌توانند روز پنجشنبه سوم آذر در جلسه مجمع شرکت کنند، دعوت می‌شود چهارشنبه ۲۵ آبان از ساعت ۹:00 صبح تا ۱۹:00 عصر و پنجشنبه ۲۶ آبان از ساعت ۹:00 صبح تا ۱۳:۳۰ با حضور در دفتر انجمن، وکالت خود را رسما به فرد دیگری اعطا کنند و فرم مخصوص را امضا کنند.

‌مجمع عمومی نوبت اول فوق‌العاده و عادی روزنامه‌نگاران استان تهران پنجشنبه سوم آذر در محل دفتر انجمن برگزار خواهد شد. طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته میان انجمن تهران و وزارت کار، تا شنبه 14 آبان، 13 نفر برای هیئت‌مدیره و پنج نفر برای بازرسی این دوره نامزد شده‌اند.

کاندیداهای هیئت‌مدیره را مینا شهنی، فیاض زاهد، اکبر منتجبی، مجید صیادی، پدرام الوندی، قادر باستانی، مرتضی کاردر، شاهد حلاج‌نیشابوری، امین شول‌سیرجانی، محمد (آرمین) منتظری، نغمه دانش‌آشتیانی، حمید اسلامی‌راد و عصمت پناهی تشکیل می‌دهند. همچنین برای بازرسی نیز حسین نوری‌نیا، احسان قلمچی، فرزام شیرزادی، حامد شفیعی و حجت‌اله بیرامی کاندیدا شده‌اند.

مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران که دوم شهریور امسال برگزار شده بود، با شکایت دو عضو انجمن باطل شد و تکرار مجمع و انتخابات جدید به همین دلیل صورت می‌گیرد.

قرار است در مجمع این دوره تبصره‌های ماده 10 و ماده 31 اساسنامه اصلاح شود. تبصره پنج ماده10 می‌گوید: وکیل و موکل باید یک هفته قبل از برگزاری مجمع توأمان با حضور در محل اقامتگاه قانونی انجمن صنفی، فرم مخصوص وکالت‌نامه را تکمیل کنند و تحویل مقامات دعوت‌کننده بدهند. همچنین تبصره ماده ۳۱ از فصل چهارم اساسنامه می‌گوید کاندیداهای هیئت‌مدیره و بازرسین باید ۲۰ روز پیش از برگزاری مجمع، درخواست کاندیداتوری خود را به‌صورت مکتوب ارائه دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها