|

حضور هیئت اعزامی از سوی دفتر رهبری به سیستان‌و‌بلوچستان‌

نماینده رهبر انقلاب با مولوی عبدالحمید دیدار کردند

آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان‌و‌بلوچستان برسانیم

حجت‌الاسلام‌ حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌ مهدوی‌مهر و حجت‌الاسلام لطفیان به‌عنوان هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد این استان شدند.

نماینده رهبر انقلاب با مولوی عبدالحمید دیدار کردند

حجت‌الاسلام‌ حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌ مهدوی‌مهر و حجت‌الاسلام لطفیان به‌عنوان هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد این استان شدند. به گزارش جماران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در ابتدای حضور در استان اظهار کرد: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان‌و‌بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با شخصیت‌های استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جان‌باخته، جانباز و مجروح شده‌اند، دیدار خواهیم داشت و از آنها دلجویی خواهیم کرد. وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشأ خیر و برکت باشد. حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مهدوی‌مهر، دبیر هیئت‌امنای جامعه‌المصطفی و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین لطفیان، دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

دیدار امام جمعه اهل‌سنت زاهدان با نماینده رهبر انقلاب

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، روز یکشنبه در جریان سفر نماینده رهبری به سیستان‌و‌بلوچستان با وی دیدار کرد. در این دیدار که نماینده ولی فقیه دراستان سیستان و بلوچستان و برخی علما و استادان اهل سنت نیز حضور داشتند، درباره حوادث اخیر بحث و تبادل‌نظر شد.

نماینده رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهدای امنیت در زاهدان: با مخلان امنیت برخورد می‌شود

حاج‌علی‌اکبری در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان اغتشاشات اخیر در زاهدان گفت: درخواست شما این بود که با مخلان امنیت کشور و کسانی که با حیثیت استان بازی می‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد که به‌موقع انجام خواهد شد. از همه مهم‌تر برخورد قاطع با دشمن اصلی مردم ایران اسلامی است، این شیطانک‌ها چیزی نیستند و به نوبه خودشان به مجازات خواهند رسید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها