|

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

امسال پیشگیری از وقوع جرایم سایبری را عملی خواهیم کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به صبر و خویشتن‌داری نیروهای نظامی و انتظامی در خصوص حوادث اخیر، تاکید کرد: در این آزمون هر چند این نیروها مقتدر بودند اما واقعا مظلوم واقع شدند و متأسفانه هم دشمن خارجی به آن‌ها ناسزا گفت و هم بعضی خواص بی بصیرت آب به آسیاب دشمن ریختند.

 امسال پیشگیری از وقوع جرایم سایبری را عملی خواهیم کرد

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن حضور در ستاد انتظامی کشور با سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور ضمن اشاره به مناسبت‌های اسلامی هفته فراجا را که طلیعه آن مقارن با سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) و انتهای آن مقارن با ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع) و هفته وحدت بود را به فرمانده و کارکنان غیور فراجا و خانواده‌های معززشان تبریک گفت.

وی با اشاره به رضایت رهبر انقلاب از کارکنان انتظامی در راستای خدمت به مردم، گفت: مردم عملکرد و تلاش‌های پرسنل انتظامی را می‌بینند و قدردان فرزندان عزیز خود در فراجا هستند.

 پورخاقان با اشاره به "صبر و خویشتن‌داری نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی در خصوص حوادث اخیر"، تاکید کرد: در این آزمون هر چند این نیروها مقتدر بودند اما واقعامظلوم واقع شدند و متأسفانه هم دشمن خارجی به آن‌ها ناسزا گفت و هم بعضی خواص بی بصیرت آب به آسیاب دشمن ریختند ولی آن‌ها تحمل کردند و نگذاشتند در جامعه دوقطبی ایجاد شود.

وی رضایت رهبر انقلاب از عملکرد فراجا را قوت قلبی برای آن‌ها دانست و به نوبه خود از "زحمات ارزشمند سردار اشتری و همکارانش" قدردانی کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، اظهار کرد: اساس کار ما در سازمان قضایی، پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است و امسال نیز موضوع پیشگیری از وقوع جرایم سایبری و فضای مجازی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است را عملی خواهیم کرد.

در ادامه سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور نیز ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و هفته فراجا بیان کرد: ارتباط خوب و مستحکمی بین سازمان‌های نیروهای مسلح با سازمان قضایی وجود دارد که این ارتباط در راستای اجراء ماموریت‌ها ارتقاء خواهد یافت.

در این دیدار سردار اشتری، گزارشی از عملکرد انتظامی کل کشور در خصوص وقایع اخیر ارائه کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها